Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

blad probleem in 3 de week bloei graag wat hulp

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: blad probleem in 3 de week bloei graag wat hulp

Je hebt er een knots van een ven staan blaast deze niet te hard in je kleine ruimte, droogt dit niet je bladeren uit, in de lucht bevochtiger doe ik zacht water geen leidingwater er zit teveel kalk in leidingwater ??.
    Als je je voedingslijn goed volgt moet dit een andere oorzaak hebben, ph waarde water, ph waarde grond enz.. of toch hard draaiende ven wat je blad uitdroogt en bladstuctuur kapot maakt waardoor het blad z'n voeding niet goed meer kan opnemen, ik denk met je mee hoor. gr. Knealus
    Last edited by Knealus; 1 September 2011, 20:05. Reden: toevoeging

Comment

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

heb zulke plantjes meer gezien,is een gebrek aan verse lucht.je afzuiging naar buiten,moet met zo min mogelijk slang en liefts zonder bochten,bij jouw is de slang veels te lang.bv 1000cub softbox afzuiger met 2 keer 600 watt er onder en afblaas direct naar buiten, zou moeten gaan toch?nee ging niet want de afblaasslang was bijna 10 meter.planten werden ook geel,en namen bijna geen vocht op.afzuiging in je tent altyd aan.zwenkfan met je lampen mee schakelen.

Comment

Yep je hoort hier nu allerlei dingen waar je mee bezig kan gaan, maak een zo natuurlijke mogelijke zuurstof toevoeer, zelf persoonlijk gebruik ik geen ven in de tent, en laat de afzuiger het werk doen. Heb de flab onderkant tent eraf het gat is tweemaal zo groot als de de afvoer, het kamertje waar de tent instaat ventileer ik gewoon met een raampje beetje open of deurtje op een kier.

Comment

FF oude koe uit de sloot trekken.
              In de hoop dat de TS het lezen zal....

Hoe is dat nu afgelopen Smoker? Is zo'n gele plant nog te roken? Ik zit hier zelf met een dame die van onder gans geel trekt in derde week bloei en het wordt alleen maar erger. De toppen daarintegen blijven zwellen, zwellen en zwellen. Natuurlijk ben je niets aan dat zwellen als het geen effect levert. Smaak wil ik nog inboeten, effect echter niet.

Comment

Bezig...
              X