Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

stekken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

stekken

Korting op 420shop
    ik heb nu zo'n 5 dagen stekken staan in aarde met daar een plastic zak overheen voor de lv ik vraag me af hoelang ik dit zo laten ik heb stekpoeder en wortelstimulator gebruikt.
    alvast bedankt voor de reacties

jeffmansje

Re: stekken

tot je ziet dat de stekken hun water/voeding met de nieuw aangemaakte wortels kunnen opzuigen Jeff > ververs de lucht af en toe (1x per dag ofzo) in ide kweekzak, na een paar dagen zie je dat je plantjes goed rechtop gaan staan en kan je langzamerhand de LV laten zakken.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

oke ik wacht nog een paar dagen. maar hoe kan ik de lv omhoog krijgen zonder dat de tempratuur te veel omhoog gaat ik heb namelijk geen geld voor een bevochtiger alvast bedankt.
      Last edited by jeffmansje; 15 August 2011, 14:10.

Comment

een natte handdoek, een potje met water en regelmatig besproeien met water en wortelstimulator in

grtzz
        Weedd.
        Blowen,, Taffen,, Kiefen keer op keer,,
        niemand die het ziet en steeds een beetje meer..

Comment

dan word het nog 33 graden in het hok

Comment

Da's wel een stevig temperatuurtje Jeff.. stekjes vinden 20-25graad wel mooi
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ja dat weet ik maar krijg hem niet omlaag en de stekken hebben nog steeds geen enkel worteltje wat doe iik verkeerd help

Comment

stekken doen er gewoon 10 dagen over om te wortelen dus heb geduld....

Comment

hoge LV is echt een must!! Gaan dan als een speer..
                  Temp 22-25 graden
                  Water met PH 5.8-6.4 met Wortelstimulator
                  Niet te veel water geven en alleen bij het stammetje +/- 1 x per 2 dgn, moet eerder droog dan nat staan anders heb je drijvende wortels in je aarde en doen weinig.
                  Bouwmarkt vochtmetertje staat net in het rood of net in het groen.

Comment

ja oke maar krij hem niet lager dan 33 graden

---------- Post added at 13:22 ---------- Previous post was at 10:31 ----------

o ja en mn blad word geel wat is dat

Comment

Bezig...
                    X