Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het is vaak nog niet duidelijk wanneer je nou het beste kan oogsten. Veel kwekers gaan voor de 'bruine haren' techniek, de bruine haren zeggen echter niets. Het gaat juist net om de trichomes, die je kan zien met een vergrootglas (30x vergroot).
Trichomes zijn sprietjes met aan het eind een bolletje, enigzins vergelijkbaar met paddestoelen. In deze trichs worden alle cannabinoids aangemaakt, THC, CBD, THCV, CBN enz. Je kan ze herkennen aan de kleur van de trichs. trichs.jpg
Hier zijn alle trichs nog in de beginfase, doorzichtig. Als er THC wordt geproduceerd verkleuren de trichs, verschillend per soort. Meestal worden de trichs eerst een beetje lichtbruin/goud, waarna ze vaag wit worden zodra de THC op zn top is en begint af te breken. De afgebroken THC bestaat uit andere cannabinoids zoals CBN. trich.jpg
Nudas jammer ik kan ze namelijk niet veel langer laten staan wegens dringende verhuis ,dit zal toch wel eem lekker wietje geven als ik ze nu omleg tis.nu niet of ze ng zoo lang moetsn toch ?alle advies welkom grtss
@croomwheels: Weet je zeker dat je volgorde klopt? Jouw volgorde is helder/amber/milky, terwijl ik op andere sitesde volgorde helder/milky/amber tegenkom. Hier bijvoorbeeld:
yup, kan niet mislopen die oogst , sowieso een perfect high weedje en volgens mij zit daar al wat amber bij
veel oogstplezier
en geef een rookverslagje later als je wil
@Blani,,,,,@purple bedankt voor jullie reacties guy's is echt een hele opluchting en je zal zeker ng van me horen eens ik r van gerookt heb .grtss Cannabia
Comment