Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

al oogstklaar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    al oogstklaar

    Korting op 420shop
    hallo



    zijn deze oogstklaar ?, heb namelijk geen vergrootglas ofzo

    mvg
    Attached Files

    #2
    Re: al oogstklaar

    ik denk nog een week of miss twee laten staan 80% van de haartjes moeten bruin zijn

    Comment


      #3
      Re: al oogstklaar

      Het is vaak nog niet duidelijk wanneer je nou het beste kan oogsten. Veel kwekers gaan voor de 'bruine haren' techniek, de bruine haren zeggen echter niets. Het gaat juist net om de trichomes, die je kan zien met een vergrootglas (30x vergroot).
      Trichomes zijn sprietjes met aan het eind een bolletje, enigzins vergelijkbaar met paddestoelen. In deze trichs worden alle cannabinoids aangemaakt, THC, CBD, THCV, CBN enz. Je kan ze herkennen aan de kleur van de trichs.
      trichs.jpg
      Hier zijn alle trichs nog in de beginfase, doorzichtig. Als er THC wordt geproduceerd verkleuren de trichs, verschillend per soort. Meestal worden de trichs eerst een beetje lichtbruin/goud, waarna ze vaag wit worden zodra de THC op zn top is en begint af te breken. De afgebroken THC bestaat uit andere cannabinoids zoals CBN.
      trich.jpg
      Last edited by croomweels; 26 August 2011, 15:45.

      Comment


        #4
        Re: al oogstklaar

        Nudas jammer ik kan ze namelijk niet veel langer laten staan wegens dringende verhuis ,dit zal toch wel eem lekker wietje geven als ik ze nu omleg tis.nu niet of ze ng zoo lang moetsn toch ?alle advies welkom grtss

        Comment


          #5
          Re: al oogstklaar

          @croomwheels: Weet je zeker dat je volgorde klopt? Jouw volgorde is helder/amber/milky, terwijl ik op andere sitesde volgorde helder/milky/amber tegenkom. Hier bijvoorbeeld:


          @Cannabia: Volgens de bruine-sprieten-regel moet je nu prima kunnen oogsten. Meer dan 50% is verkleurd. Volgens mij heb je een PRIMA oogst.

          Comment


            #6
            Re: al oogstklaar

            yup, kan niet mislopen die oogst , sowieso een perfect high weedje en volgens mij zit daar al wat amber bij
            veel oogstplezier
            en geef een rookverslagje later als je wil

            greetz

            Comment


              #7
              Re: al oogstklaar

              @Blani,,,,,@purple bedankt voor jullie reacties guy's is echt een hele opluchting en je zal zeker ng van me horen eens ik r van gerookt heb .grtss Cannabia

              Comment


                #8
                Re: al oogstklaar

                Het is Helder / Milky/Amber

                En als je geen keuze heb kan je al oogsten hoor mooie toppen heb je
                groetjes
                God was never on your side..

                Comment

                Bezig...
                X