Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat vinden jullie van deze plantjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wat vinden jullie van deze plantjes

Korting op 420shop
    deze plantjes hebben drie dagen voorgroei gehad vanaf stek en daarna gelijk op 12/12 ze staan nu 8.5 week op 12/12 ik zou graag jullie mening is horen wat jullie er van vinden.

Re: wat vinden jullie van deze plantjes

Volgende keer wat langer voorgroeien (en scroggen): Op het moment is maar de helft van je oppervlak gebruikt.

Verder ziet 't er prima uit. Mooie topjes, en bijna oogstrijp zo te zien.

Comment

Mooi weedje , helaas kleine topjes die meer kosten dan opbrengen

Ajo
      Ventje
      Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

oke bedankt voor de reactie, ze hebben alleen water gehad en totaal geen voeding, en onder een ledlampje gestaan ik was ff benieuwd naar jullie mening, hoe lang zouden ze nog moeten voor dat ik ze kan omhakken,
        en dat ze meer kosten dan ze opbrengen vind ik niet erg was gewoon is om te proberen

Comment

zal geen top opbrengst worden,maar ze zijn wel superwitdenk dat je er aardig stoned van word

Comment

Topjes zien er leuk uit maar hadden er meer kunnen zijn, maar niks te klagen voor de eerste keer!

toch zou ik de volgende keer overstappen op een 400w of 600w daarmee krijg je toppen qua grote van bierflessenof groter als je op dezelfde manier aan de slag gaat als nu

dan moet je wel zorgen voor extra inblaas of een grotere afzuiger en een grotere koolstof filter

deze kosten zullen baten zeker tegenover het eindproduct!

SUC6 ermee
            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

dit zijn toch mooie topjes zeg, zo hoef je niet meer naar de cs en weet je wat je rookt

Comment

maar iemand enig idee hoelang ze nog moeten ????

Comment

Hoe lang ze nog moeten? Tsja...

Mijn eigen plantjes (mijn eerste kweek) zijn ongeveer net zover als je jouwe, of iets verder. Ik denk al twee weken lang "Morgen kan ik oogsten!" als er weer een hele handvol bruine haren of trichomen bijgekomen is... Maar vervolgens doet zo'n plant een week lang helemaal niets, wordt weer ingehaald door een andere plant, die vervolgens ook weer tot stilstand komt... Maar nog steeds denk ik "Morgen kan ik oogsten!" Ik leef in dromen, blijkbaar.

Ik heb een behoorlijke hoop kweekverslagen doorgespit naar de snelheid waarmee toppen verkleuren - maar zonder succes. Zo gedetailleerd als die verslagen zijn: De informatie die wij zoeken wordt zorgvuldig geheim gehouden. Volgens mij is het een complot; een soort ontgroening voor nieuwelingen. Een oefening in geduld; de "zen" van het kweken.

Ik denk dan ook niet dat iemand je vraag gaat beantwoorden. Ikzelf ben waarschijnlijk al te ver gegaan door het complot te ontmaskeren. Ik ben benieuwd of ik eraf kom met een waarschuwing, of meteen helemaal van het forum geflikkerd wordt.

Geeft niet: Voorlopig heb ik het toch te druk om te lezen of te posten, want morgen kan ik oogsten!

In de tussentijd haal ik dagelijks een "proeftopje" uit een van mijn planten dat ik snel droog op de VSA en dezelfde dag nog oprook. Ik hou mezelf voor dat een eerste kweek een "leerproces" is, en dat ik dus moet ondergaan hoe een oogst precies rijp wordt - maar in feite knip ik gewoon uit kinderachtig ongeduld. Ik kan het aanraden.

Comment

Bezig...
                  X