Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel Water?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoeveel Water?

Korting op 420shop
    Ik heb nu mijn stekkies 1 week in een tent (18/6 licht) gem temp 22/23 graden, gem lv 72.
    Mijn vraag is eigenlijk, hoeveel water heeft elk stekje nu nodig als ze in totaal zeg maar 5 a 6 weken zijn. Is 1 ltr teveel per plant?
    En hoe lang kan een plant zonder water in dit stadium?

vr Dank

Re: Hoeveel Water?

als ze zo klein zijn zou ik ze niet zoveel geven !! je kan ze beter elke dag en beetje geven..zo heb je het allemaal een beetje onder controle

Comment

Ok.hmm net weer elk een liter gegeven, zal het morgen wat rustiger aandoen. het is dat ik de aarde wat droog vond, vandaar. bedankt voor de info

Comment

bovenkant van de aarde is geen indicatie Greef, en bedenk dat een wat drogere omgeving (niet krukdroog natuurlijk!) aanzet tot worteluitgroei...
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

iedereen heeft daar wat een verschillende mening in 1ltr is zeker teveel per dame.via youtube ben ik op een water geef schema terecht gekomen die ik nu aan het uitproberen ben voor mezelf,maar vraag me niet naar de link ervan want ben er toevallig op uit gekomen,iedere dag controleer ik mijn dame's met de fertometer en moet toegeven dat de aangegeven waarde van water geven bijna correct is.
          Groei week 1-2 ,200ml/dag per plant ph5.8-6.2 ec1.7
          Bloei week 1-2-3,300ml/dag per plant ph5.8-6.2 ec1.7
          Bloei week 4-5-6 400ml/dag per plant ph5.8-6.2 ec1.9
          Bloei week 7-8-9 400-500ml/dag per plant ph5.8-6.2 ec 2.1

tot nu toe heb ik nog geen enkel probleem ondervonden,alle voeding die ik gebruik zijn van hesi wanneer je de aangeven dosis respecteerd die aangegeven staat op het hesi schema staat je ec waarde meteen correct enkel de ph waarde nog wat bijstellen.grtz

Comment

ff je pot optillen voel je meteen of ie veel of weinig water heeft
            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

hoeveel water je geeft hangt van het klimaat af,zomer of winter.grotere potten moeten natuurlijk meer hebben dan kleine potten.geef een plant per 10 liter aarde nooit meer dan 1 liter anders word het een modder bad.wegen met de hand of weegschaal is de makkelijkste manier.hoe ouder een plant word hoe meer ie gaat drinken,als een oudere plant stopt met drinken is ie klaar voor de schaar

Comment

Bezig...
              X