hello green people, ik ben bezig met me eerste kweekje, momenteel 1 widow plantje aan het afbloeien in week 7 nu. Geef deze mooie dame dagelijks hesi supervit bloeivoeding en vanaf vorige week atami pk1314 erbij gemixt. De haartjes beginnen langzamerhand een beetje bruin te worden. Hoe lang denken jullie dat ze nog nodig heeft? Ik schat een weekje of 2 is dit correct? reacties zijn welkom hier zijn de pics: greetz J 2011-09-03_15.50.52.jpg2011-09-03_15.51.03.jpg2011-09-03_15.51.15.jpg
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
White widow week 7 bloei, hoe lang moet deze dame nog denken jullie?
Collapse
X
-
Re: White widow week 7 bloei, hoe lang moet deze dame nog denken jullie?
het zal nog ongeveer 2 a 3 weken zijn,en waarom geef je nu pas hesi supervit,welk produkt van voeding heb je dan gebruikt tijdens groei-bloei??? ik heb ook een ww staan(begin 4week bloei) en geef enkel voeding van hesi,supervit mag heel de cyclus doorgeven van stek tot oogst 1druppel/4,5l water om je dame meer energie te geven,mss is naar het kweekschema van hesi gaan kijken ivb met supervit geven,wel een zeer mooie dame hoor.laat alvast is weten hoeveel je eraf haalt.
-
Re: White widow week 7 bloei, hoe lang moet deze dame nog denken jullie?
Thnx voor je reactie, dan geef ik ze nog 2.5 week want kan niet wachten ik gaf ze vanaf week 1 bloei al hesi bloei supervit. En sinds kort atami pk1314 erbij gemixt. Deze widow had ik buiten echt iets van 2 maanden laten voorgroeien voordat ik hem in de tent ging verduisteren dus hij heeft fljnk kunnen groeien verwacht een lekkere opbrengst ik laat je zoiezo weten, wist trouwens niet dat ik hesi supervit de gehele cyclus kon gebruiken dan ga ik dat zeker proberen bij me nieuwe zaailingen. Laat mij ook ff weten wat jij r vanaf haalt tegen die tijd ben wel benieuwd. Greetz jLast edited by GoodFella; 5 September 2011, 23:05.
Comment
Comment