Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik heb een probleem ik wil mijn wiet drogen in mijn kamer naast de zolder ( zolder kamer dan) maar mijn lv is redelijkhoog alle denk ik 65% deur sta op een kier open en de ventilator op en zak nog ni kan iemand mij helpen of heeft iemand een andere idee om te drogen wand ik lees hier overal dat ze da laten drogen in hun garage maar daar is de lv toch ook hoog hoe doen zij dat dan?????
ik heb een probleem ik wil mijn wiet drogen in mijn kamer naast de zolder ( zolder kamer dan) maar mijn lv is redelijkhoog alle denk ik 65% deur sta op een kier open en de ventilator op en zak nog ni kan iemand mij helpen of heeft iemand een andere idee om te drogen wand ik lees hier overal dat ze da laten drogen in hun garage maar daar is de lv toch ook hoog hoe doen zij dat dan?????
De relatieve luchtvochtigheid in een huis zit tussen de 50-60%, dus die 65% is niet extreem hoog.
Des te langzamer je oogst droogt, des te beter....
AK-Snow, kopie van een web-site:
Snow Ryder x Auto Ak-47
This crossing between Snow Ryder and Auto AK-47 is an excellent auto flower.
Sow it as early as possible, than it will make a sturdy plant with nice buds.
This plant can get 60-90 cm. >50-100 gr/plant.
Inside you can grow this plant with 18 hour light.
The effect is stony with a rush, and have an intense sweet spicy aroma.
Klieven op zijn aziatisch, is en blijft denk ik de enige manier om resultaat van te zien of te voelen.
Na 1 maand bloei klieven. Twee weken voor het eind is te kort bij. Als ze al extra trichjes aanmaken hebben ze tijd nodig. Daarom is de enige juiste methode waar de oorsprong ligt. Azië.
Als paniekreactie zou de plant meer hars aanmaken. Doe je dit twee weken voor de kap, heb je enkel heldere nieuwe trichjes.
De sapstroom wordt verstoord, maar stopt niet. De plant blijft groeien en bloeien maar bewapent zich meer door de verstoring is de theorie erachter dacht ik.
Comment