Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Beginner

Korting op 420shop
    Beste kwekers,

Ik zou graag beginnen met te kweken maar ik weet wel hoe en wat het in elkaar zit maar toch niet 100% en ik zou het echt prof. willen aanpakken heb al tentje voedingstoffen boosters etc...
    Kan iemand mij een link van een goeie guide/video geven waar alles van begin tot het einde in staat? Van ontkiemen tot drogen.

Thanks,

pz,

Re: Beginner

Ik vind "I grow Chronic" erg goed. In negen delen op youtube. Hier is deel 1:

Step-by-Step construction of a basic indoor grow-room that yieldsa 1/4 pound of Chronic every two months. Mr. Green takes out the mystery and confusion surro...

Comment

Re: Beginner

Dude,

Ik ben nu zo'n weekje zeer actief aan het lezen hier op het forum, nog niets gepost omdat ik op elke vraag die bij me op kwam hier een antwoord vind. Van verschillende set ups tot het verschil in groei en bloei licht, welke voedingstoffen een plant nodig heeft in welk stadium, drogen, kiemen, stekken, oogsten, mestoffen, trichomes, ph ec meten, aanpassen....Noem het maar op, van ontkiemen tot drogen in principe. Of dat nou op aarde, hydro, cocos of buiten in de volle grond is, je vind het op deze site!
      En als je echt goed leest heb je geeneens boosters nodig...

Dus als je nou eerst je huiswerk doet, dan een tentje met alles erop en eran aanschaft..een kweekje probeert..een beetje experimenteert..en dan een vraag stelt, als je die al niet zelf kan vinden....lijkt me een stuk handiger. Ik kan je nu al vertellen dat een filmpje met ALLE informatie erin niet bestaat.

Veel plezier,

M

Comment

Bezig...
      X