Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerst kweek: 4x Onbekende stekjes + 1x Super skunk (uit zaadjes) (Veeeel hulp nodig.)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerst kweek: 4x Onbekende stekjes + 1x Super skunk (uit zaadjes) (Veeeel hulp nodig.)

Korting op 420shop
    Beste mede-growers,

Ik heb hier vier onbekende stekjes en een super skunkje uit zaad.

ze staan onder 2x 25watt gloeilampen. (Zonder kweekruimte , alleen aliuminumfolie er omheen.)

Heb 2 linkerhanden en er is Geen budget om een kweekruimte te maken.)

Ze staan allemaal in normale potgrond.

Ben nog maar een vreselijke amateur , dus veel tips zijn welkom.

Bijvoorbeeld of ik het goed doe , en welke voeding ik moet gaan kopen.

Tot slot had ik nog een vraag , Bij de nieuwe bladeren-ontwikkelingen ,zit er af en toe een bruine haar tussen
    moet ik me daar zorgen overmaken ?

Plantjes2.jpgPlantjes.jpg

Greetz , Weedloverr

Re: Eerst kweek: 4x Onbekende stekjes + 1x Super skunk (uit zaadjes) (Veeeel hulp nodig.)

Welkom op JD

Zie ik het goed dat jij zand in plasticzakken in je pot hebt gedaan?...
    je moet er rekening mee houden dat de drainage goed moed zijn dus dat het overtollige water weg kan komen+het zijn natuurlijk ook weer luchtgaten.

met stekjes moet je extra opletten dat je lv hoger is

Suc6
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Re: Eerst kweek: 4x Onbekende stekjes + 1x Super skunk (uit zaadjes) (Veeeel hulp nodig.)

Hallo ,

Bedankt voor je reactie er zitten gaten onder in de plastic zak.

En lv betekent luchtvochtigheid toch , en waar moet ik dan rekening mee houden?

En ik zit trouwens in de eerste week.

Gr Weedloverr
      Last edited by Weedloverr; 8 September 2011, 07:24.

Comment

Kan iemand mij goede tips geven , want ik wil dat ik mooie planten krijg ?

Comment

lees eens wat rond op het forum, zie wat in andere verslagen en doe wat je denkt dat beste bij u past.
          zo moet dat wel lukken en doe gewoon rustig verder post hier om de zoveel dagen foto's etc en dan krijg je wrs wel respons en begleiding hier in je topic.

grtz

Comment

Oke thanks man , ik zal om de paar dagen foto's gaan posten.

Comment

Hoi weedlover en veel succes.<br>Waarom eigenlijk plastic folie? Het zijn toch potten met gaten.<br>Je kan sowieso al beginnen met stekken weinig water te geven, want krijgen nu iets minder lucht in de grond ook door folie en ze moeten wortels maken. Daarvoor hebben ze maar een beetje water nodig.<br><br>Kijk in de binnenteelt info sectie voor info.<br>Alvast wat handige info om te beginnen:<br>
              http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/6612-ABC-FAQ-alle-belangrijke-links-in-een-lijst

---------- Post added at 17:49 ---------- Previous post was at 17:46 ----------

En omdat het berichten posten zo goed werkt nog een post:
              <url>http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s-in-een-lijst</url>

Comment

oke bedankt , handig topic idd.

Maar er zitten gaten onder in de plastic folie (Waar de gaten zitten , heb dat eigenlijk alleen maar gedaan voor de netheid.

Maar wat zeggen jullie plastic weg , of zo laten zitten met gaten in de folie ?
                Last edited by Weedloverr; 8 September 2011, 17:59.

Comment

plastic eruit dan

Comment

Oke

Comment

Plantjes 3.jpg

Update , Plastic is er af ! , hoe vinden jullie dat ze het doen ?

ps , is dat ene blad vooraan niet , veel te geel??
                      Last edited by Weedloverr; 9 September 2011, 11:17.

Comment

Bezig...
                      X