Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke lamp...??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

welke lamp...??

Korting op 420shop
    hey ik heb laats zaden geplant binnen, maar ben dus veel te laat maar ik moet nu een lamp gaan kopen.
    ik zat te denken aan een ledlamp, maar welke lamp? zijn alle ledlampen goed?
    kan iemand me helpen?

Re: welke lamp...??

Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Hoort dit niet bij vragen binnenkweken?

Over je vraag:

Led is erg duur. Misschien zijn spaarlampen beter voor een klein binnenkweekje.
      Als je de plaats, de afzuiging en het geld hebt zou ik voor HPS gaan. Maar dat is voor de groei en bloei en volgens mij niet voor het ontkiemen.
      Nou ja je kunt er wel mee ontkiemen maar volgens mij krijg je dan problemen met hitte.
      Aan je post te zien is het je eerste kweekje. Kijk eens wat rond op het forum. Je kunt behoorlijk wat goede tutorials vinden. En als je je kweekje hebt opgezet,
      kun je een paar kweekverslagen lezen. Dan wordt je alvast een beetje bang gemaakt met alle problemen die je kunt krijgen.

Comment

Verplaatst naar andere sectie...

Comment

Bezig...
        X