Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit goede verlichting?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Is dit goede verlichting?

Korting op 420shop
    Ik heb nog geen ervaring met binnenkweken, is dit een goede lamp ervoor?
    De prijs is erg laag, niet dat het mij uitmaakt. Het is toch gewoon een 400w lamp voor zowel groei als bloei dus dat is prima toch?

2 van zulke lampjes voor 5 planten moet lukken toch?

EDIT: http://www.eugrowshop.eu/nl/verlicht...0w-ge-lucalox/
    Last edited by boogaloo; 16 September 2011, 15:25.

Re: Is dit goede verlichting?

Als je nu nog vereld over welke lamp je het hebt dan kan je ook een antwoord verwachten .

Comment

Glazenbollen-man heeft informatie-tekort..........

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post

Als je nu nog vereld over welke lamp je het hebt dan kan je ook een antwoord verwachten .
        Haha sorry jongens, Ik was net wakker dus vergeten link erbij te posten.
        Ik zoek hem op en dan komt die erbij.

Comment

2x400watt Hps voor 5 planten? Ik zou er bomen van gaan maken.

Wat wil je precies? Bij deze lamp komt nog een VSA en schakelkast. Zet hem niet direct op het net. Verder zou je met zo'n lamp een kast of tent moeten hebben. Mits je pottekijkers wilt. Wil je 5 planten, en je kan wat euro's missen, koop dan een setje compleet of bouw zelf een mooie kast. Voor 5 planten kun je een DR90 nemen. 18 liter potten en lekker voorgroeien. 600watt lamp erboven, minimaal 420m3 afzuiger met bijpassende filter en knallen maar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro View Post
            2x400watt Hps voor 5 planten? Ik zou er bomen van gaan maken.

Wat wil je precies? Bij deze lamp komt nog een VSA en schakelkast. Zet hem niet direct op het net. Verder zou je met zo'n lamp een kast of tent moeten hebben. Mits je pottekijkers wilt. Wil je 5 planten, en je kan wat euro's missen, koop dan een setje compleet of bouw zelf een mooie kast. Voor 5 planten kun je een DR90 nemen. 18 liter potten en lekker voorgroeien. 600watt lamp erboven, minimaal 420m3 afzuiger met bijpassende filter en knallen maar.
            Volgens mij heb ik je een verkeerd idee gegeven, Ik wil er wel lampen boven hangen. Absoluut geen tent,afzuigsysteem en die hele mikmak.
            Ik wil het simpel houden kwa verlichting, goedkoop maar wel effectief die ik gewoon direct op het net kan aansluiten, is dat mogelijk?

Comment

Inderdaad heb je me een verkeerd idee gegeven. De lamp in je link is niet geschikt voor direct op het net. HPS hebben een VSA nodig. Ga dan over op spaarlampen.

Comment

Ga eens wat lezen op dit forum en andere plaatsen. Daar kun je al die basic info vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaven View Post
                  Ga eens wat lezen op dit forum en andere plaatsen. Daar kun je al die basic info vinden.
                  Ga eens mij niet vertellen wat te doen, dit is een forum waar vragen gesteld mogen worden. Nergens staat dat ik het hele forum MOET doorspitten voordat ik een vraag mag stellen.

Comment

Niemand is gedwongen het hele forum door te spitten: er is ook nog een zoekfunctie. Terzijde: ik ga je niet vertellen dat je de zoekfunctie moet gebruiken, hooguit dat je er gebruik van kunt maken.
                    Maar een ding kan ik je nu reeds vertellen: ook al wil je geen hele "mikmak", zonder afzuiger en filter kun er net zo goed niet aan beginnen. Tip: toets "zelfbouwfilter" in het kader van de zoekfunctie.
                    Succes
                    Last edited by Xtreme; 19 September 2011, 14:42.

Comment

Ga eens mij niet vertellen wat te doen, dit is een forum waar vragen gesteld mogen worden. Nergens staat dat ik het hele forum MOET doorspitten voordat ik een vraag mag stellen.
                      Iemand heeft een hele grote joint nodig

Comment

Wellicht woont C in de wijk Terweijde: daar word je niet vrolijk door.

Comment

Wellicht ook niet

Comment

't Was maar een kwinkslag C!
                            Last edited by Xtreme; 19 September 2011, 16:47.

Comment

Haha maakt niet uit. Iedereen denkt meteen aan Terweijde als ze Culemborg horen.

Comment

Bezig...
                              X