Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

euhh?? frambozen pp-tjes ??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

euhh?? frambozen pp-tjes ??

Korting op 420shop
    Hallo,

Mijn prachtige pptjes lopen ten einde, ze zien er goed uit en moeten volgens schema nog tot de 30ste
    Ik kweek op doodgewone potgrond en heb eigenlijk alleen budxl (topbooster) van house and garden gebruikt,
    een leuk filtertje en een 70 watt hps-kit met er omheen een kasje.
    maar goed, nu heb ik een vraag, het gaat mij niet zo zeer om de hoeveelheid maar om de kwalliteit en de smaak. vooral de smaak.
    Het klopt geloof ik wel dat je de laatste week geen voeding of topboosters meer moet geven ivm de smaak die dan minder zou zijn, en de laatste paar dagen zelfs geen water meer.
    Maar is het zo dat NIET LACHEN,,,als je er frambozenaanleng limonade bij het water doet dat je dat terug vind in de smaak??
    Of hebben ze me voor het lapje gehouden?
    Mij is verteld dat als het om de smaak gaat je moet stoppen met voeden de laatste week en wat van die mierzoete frambozenaanleng bij je water doet je dat proeft????

Het zal wel onzin zijn maar het klinkt logisch

Gr Matthijs

Re: euhh?? frambozen pp-tjes ??

Als het om de smaak gaat, kun je beter een soortje kweken dat ook de smaak heeft die je wil.
    Hier zijn al een hoop (excuseer mijn uitdrukking) domme topics over.

Gelukkig klopt het niet. Dan zouden m'n toppen naar kibbelingen en makreel smaken, na al die fishmix die ze krijgen.

Broodjeaap_Zegget.png
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ze hebben je niet voor het lapje gehouden: sommigen geloven echt dat suiker toevoegen zoete wiet geeft. Gelukkig wordt suiker niet in zijn normale vorm opgenomen door een plant. Probeer maar eens wat suiker door je shag te mengen en ondervindt maar hoe lekker verbrande suiker smaakt. Trouwens, als je van vis houdt: graaf maar een maatjes haring in bij je plant: "maatjes wiet", met een zachtzilte Noordzeesmaak. Vergeet de uitjes niet!

Comment

ik wil graag toppen met biersmaak
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

hahahawahaha jaja doe mij dan maar hertogjan toppen haha
          Een broodje aap verhaal dus, maar wel leuk.
          Ach wat maakt het uit allemaal, ze staan dr goed bij zo.
          Binnenkort oogsten 3 weekjes drogen, and lets smooke that shit !!!!!!!!!!!!!!

gr

Comment

mooi man, laat het je smaken
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Wat wel schijnt is dat als je je wiet goed laat drogen en dan wat citroen of sinasappel schil in het zakje erbij doet dat hij weer vochtig wordt en toch een beetje naar citrus gaat smaken.
              Heb hier een tijdje geleden op JD ook al een topicje hier over gezien.

Comment

Dat is het proberen waard.

gr

Comment

Dat kan ik uit eerste hand bevestigen ja

Comment

lekker zoet wietje roken?dan moet je shiva gaan kweken

Comment

Bezig...
                    X