Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke ph-meter is nu de beste koop??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

welke ph-meter is nu de beste koop??

Korting op 420shop
    Hoi

Welke ph meter moet ik nou aanschaffen? ik zie door de bomen het bos niet meer.
    Wat ik verwacht van een ph-meter:
    Zeker niet duurder dan 75 euro.
    Gebruiksvriendelijk, want ik ben een beginner, ik ga volgende week mijn 3e kweek pptjes beginnen.
    Er zijn wel 20 soorten verkrijgbaar, ik weet het niet meer.
    Het moet niet zo'n meter zijn waar je 30 min moet wachten op de uitslag maar max 3 min.
    En hoe zit het met eiken?
    Hoe vaak moet dat?
    Moet ik dan ook eikvloeistof hebben?
    Temperatuurcompensatie?

Gr Matthijs

Re: welke ph-meter is nu de beste koop??

Oorspronkelijk geplaatst door matthijs View Post
    En hoe zit het met eiken?
    beter Kersen of beuken nemen Matthijs, of als de poen geen probleem is bezield perenhout.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

hahahaha !! kon IK wel bedacht hebben ,die grap!!

ijken bedoel ik ja

Comment

Ik werk zelf tegenwoordig met deze meter. http://www.degrowshop.eu/?menu=artic...cleID=19852555
        Ik ben er zeer content mee. Je hebt ook nog een type de PH1 zonder temperatuur meter.

Deze Ph meter heeft drie ijkpunten. Uiterlijk.... ja hij werkt prima

Gr Q

Comment

niet om het een of ander hoor, ik gun iedereen het beste, laat dat duidelijk zijn!

maar eum ... ik hanteer wel het principe dat je goed spul WAARD moet zijn, en dat je beter geen prutsspulletjes kan kopen waarmee je na 2x meten toch klaar bent.