Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke lampe set

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

welke lampe set

Korting op 420shop
    ik heb een vraag welke lampe set kan ik beter pakken

de lumatek set

Lumatek_set_m.jpg

of de b.a.l evsa

bal.jpg

Re: welke lampe set

de bal is natuurlijk veel goedkoper,en daar hoor je geen klachten over,de kap van de lumateck wil nog weleens problemen opleveren,

Comment

Ik heb geen problemen met de Lumatek, en hun garantie is supergoed.
      Laatst waren er een paar gevallen met 600W lampen dat de bovenste reflector los kwam.
      Die kappen zijn ingeruild voor nieuwe, en volgens mij is er inmiddels een aanpassing hiertegen doorgevoerd.

Je laat natuurlijk ook twee compleet verschillende dingen zien.
      De breedte/diepte straling van een Lumatek is verstelbaar, en de reflectors kun je vervangen.
      De BAL daarintegen is goedkoper en heb je ook de evsa boven je planten hangen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

als ik het zo bekijk zijn ze alle 2 goed dan alleen met de lumatek kan je de breete/diepte mee regelen en met die 110%met die lumatek belast je dan de lamp niet

Comment

Ik heb de lumateks 600w EVSA + Kap en ben erg tevreden. De EVSA kan ik dimmen op 360w, 400w, 600w en superboost = 660w. Er is er een keer 1 kapot gegaan en werd zonder enige problemen binnen een dag geregeld. Oude opsturen en de nieuwe krijg je zo. GARANTIE 3-5 jaar.

Comment

denk dat ik dan de lumatek 600w EVSA ga halen met een diamond reflector kapof kan ik ook beter de kap halen van de lumatek

Comment

Bezig...
            X