Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sativa, of man?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

sativa, of man?

Korting op 420shop
    Ik heb voor het eerst een sativa (greenhouse thai) in mijn kast staan. Die gaat in bloei (yihaaa!) maar wel heel anders dan een indica.
    Of is 't toch een man...?
    man_of_sativa.jpg

Re: sativa, of man?

Ik zie toch duidelijk witte haartjes, dus vrouw. Waarom de twijfel?

Comment

cannabis-varieties.pngDat is een volle vrouw. Een indica groeit en bloei idd geheel anders dan een Sativa.

Een sativa groeit ook in de bloei nog flink door en kan tot 300 % groter worden na 12/12 zetten. De topstructuur van een Sativa is ook veel meer open en gerekter. Minder harde buds meer richting het flufie aan.

Comment

Bedankt, heren. Ik ben gerustgesteld.

Ik weet dat Sativa's heel anders zijn dan Indica's. Ik kon alleen geen goeie foto's vinden van een beginfase mannelijke plant, en ik wilde toch even zeker zijn.

@Monty: Ik heb je "monty's melange" gevolgd en gezien hoe die thai van jouw de pan uit rees. Ik heb mijn maatregelen genomen. De plant zit in een scrog, met 5 weken voorgroei. Ik heb haar drie dagen in het donker gezet en daarna op 12/12, en ben nog twee weken doorgegaan met haar plathouden in de scrog. De toppen komen nu misschien 20 centimeter boven de scrog uit, en staan dus (zoals je ziet) in bloei. Ik hoop dus dat ik de hoogte onder controle heb. Mijn kast is 2 meter hoog.

Het blijft een experiment. Ik ben nog lang niet ervaren genoeg om een plant 15 weken (!) gezond te houden - maar ik wil het geprobeerd hebben: Een echte thai!

Comment

Nice blani. Zal zeker blijven volgen hoe die tai in de scrog gaat. De Tai was hier aan de fluffie kant maar een lekkere zoete roker voor overdag.

Succes verder, we kijken mee.

Grtz

Comment

Deze wordt extreem hoog, ik hoop dat je voldoende ruimte hebt, anders moet je eerder maatregelen nemen.

Green House Thai

Green House Thai is a very special strain that has been a personal favourite of Arjan for many years and has only just been made available to the public for 2010. It is one of the rare strains with Thai genetics which is hermaphrodite free. Green House Thai is a very tall plant with extremely long internodal length that does well either outdoors in a meditteranean or tropical climate or indeed indoors where it is made for SCROG set-ups. Green House recommend a 12 / 12 light / dark scheme indoors from the off.
            Green House Thai has a pronounced woody flavour, which is quite complex, and a powerful yet smooth introspective high. It is a big producer - up to 800g per plant.
            Green House Thai specifics:

Cannabis genetics: Thai x Laos
            Type: Pure sativa
            Flowering: 13 - 15 weeks
            Harvest: December outdoors northern hemisphere, June in the southern hemisphere.
            Seeds in pack: available in packs of 5 and 10 feminised seeds.
            Green House Thai Feminised Seeds

Comment

Wel dapper hoor, 15weken-bloeierds ! Ben benieuwd (en heb er ook best vertrouwen in eigenlijk )
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Er is blijkbaar belangstelling voor een kweekverslag. Ik zal vanavond even wat foto's bijmaken van de scrog en de historie van de plant op een rij zetten.

Comment

Nice dat je er een verslag van maakt.

Comment

Kweekverslag is gestart:

(Heel verhelderend om even de geschiedenis uit te pluizen. Ik dacht dat ik nog maar 8 weken bezig was, maar dat is al elf! De tijd gaat snel met een jointje erbij.)

Comment

Bezig...
                    X