Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bloementjes vallen zo uit
Collapse
X
-
Re: Bloementjes vallen zo uit
280920113012.jpg
Voor zover ik het heb kunnen zien zijn het geen mannetjes. Ik heb het idee dat ik daar ze nu in de bloei staan, ik de temperatuur in de nacht te laag heb (18 graden) en mijn vochtigheid (70) te hoog. Heb dus nu een extra kacheltje aangeschaft en het in en uit blazen van frisse lucht flink omhoog gezet om zodoende weer de vochtigheid naar 55 a 60 te krijgen. Zou dat misschien de reden kunnen zijn, dat ze wat uitval van bloemetjes hebben?
Comment
-
051020113022.jpgshit...dat zijn dus dan 5 mannetjes, verdomme. thks
---------- Post added at 01:02 ---------- Previous post was at 00:50 ----------
Er zijn er zoveel, iemand een suggestie waar ik de beste "vrouwelijke" zaadjes kan bestellen?
Comment
-
Growshop Alien en dan neem je Female zaden dan heb je vrouwen.
En als ik jou was zou ik eerst is even goed op het forum lezen als je nu nog niet verschil weet tussen man of vrouwelijke plant
groetjesGod was never on your side..
Comment
-
Heb gelezen over SpeesCees van (NoMercy) ff googlen, die heeft al meer dan 30 jaar ervaring met kweken, vooral met het kweken van puur vrouwelijk zaad, heeft hem wel lang geduurd, maar hij kan het(claimt hij)
Ik geloof hem wel, vooral als je al zijn stukjes gelezen hebt, hij weet wel waar hij over schrijft
En de volgende x beter opletten met man + vrouw selecteren er zijn op alle forums over wiet wel foto's te zien om te vergelijken in een vroeg stadium, kun je gelijk de mannetjes er tussen uit halen
Comment
-
Nouuuu..die Speescees is af en toe ook flink de weg kwijt hoor.
Het is een kwestie van veel lezen op alle forums, neem daarvan 90% met een korreltje zout en neem van de overige 10% het gemiddelde dan lukt het vast wel.
Wietzaadjes.nl is ook een goeie plek om zaadjes te kopen.
Comment
Comment