Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mannetje op tijd weg halen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

mannetje op tijd weg halen

Korting op 420shop
    kan iemand vertellen waar ik op het forum kan vinden wanneer ik het mannetje optijd weg kan halen en op tijd het verschil kan zien kan het niet vinden of iemand het weet

Re: mannetje op tijd weg halen

Het staat hier zeker op het forum rechtsboven staat er een zoekknop en juist daaronder kan je geavanceerder gaan zoeken als je wilt. type eens in '' hermafrodiet '' en je zal wel vinden wat je zoekt succes met je zoektocht
    en hopelijk is het geen mannetje plaats een foto en je zal veel sneller geholpen worden .

Comment

dit zijn de foto's gaan mu de vierde week in de groei van vandaag PA030435.jpgPA030440.jpgPA030436.jpgPA030437.jpgPA030438.jpgPA030439.jpg

Comment

trek zer in bloei dan weet je wa je hebt
        vriendelijke groeten thclover

Comment

en weet je nu al wat het is of zijn ze nog niet in bloei
          vriendelijke groeten thclover

Comment

hoelang zou je wachten op de bloei??
            als er wel mannetjes zijn bestuiiven ze dan niet in de tijd wel de vrouwtjes???
            lijkt mij hoor....daarom denk ik dat het beter is te kijken voordat de bloei begint of niet dan??
            je moet alleen wel onderscheid kunnen maken bij deze selecktie,maar goed....
            ik zit nu ook met the same problem man vrouw.....blijf er bang voor.....maar goed naar de haartjes kijken in de oksels.....
            miss kan iemand mij nog vertellen hoe hoe lang een vrouwtje bij een mannetje kan staan voordat ze bestoven zijn....
            en....!!!of je dan je hele weed weg kan doen als ze al bestoven is,,,,als het mannetje dan weg gehaald is,dat ze dan weer begint met echte vrouwelijke bloem,,,,,alvast bedankt groeten whamstyle

Comment

in de bloei de eerste 2 weken en dan moeten ze weg heeft een kennis verteld

Comment

Als je ballen ziet heb je tijd genoeg om ze weg te halen.
                Laat je ze een paar dagen langer staan, heb je kans dat ze openspringen en beginnen met stuiven.
                Gewoon in bloei zetten wanneer je wil, en elke dag goed kijken, tijd zat..
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

eens ze bestoven zijn denkt ik dat het te laat is man. Hopelijk vind je ze en kan je ze verwijderen.Zoals QnQ zegt je hebt nog tijd . En je ziet het verschil zeker en vast wel. succes

Comment

zijn dit nu mannetjes PA180028.jpgPA180029.jpgPA180030.jpg

Comment

Bezig...
                    X