kan iemand vertellen waar ik op het forum kan vinden wanneer ik het mannetje optijd weg kan halen en op tijd het verschil kan zien kan het niet vinden of iemand het weet
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
mannetje op tijd weg halen
Collapse
X
-
Re: mannetje op tijd weg halen
Het staat hier zeker op het forum rechtsboven staat er een zoekknop en juist daaronder kan je geavanceerder gaan zoeken als je wilt. type eens in '' hermafrodiet '' en je zal wel vinden wat je zoekt succes met je zoektocht
en hopelijk is het geen mannetje plaats een foto en je zal veel sneller geholpen worden .
-
dit zijn de foto's gaan mu de vierde week in de groei van vandaag PA030435.jpgPA030440.jpgPA030436.jpgPA030437.jpgPA030438.jpgPA030439.jpg
Comment
-
hoelang zou je wachten op de bloei??
als er wel mannetjes zijn bestuiiven ze dan niet in de tijd wel de vrouwtjes???
lijkt mij hoor....daarom denk ik dat het beter is te kijken voordat de bloei begint of niet dan??
je moet alleen wel onderscheid kunnen maken bij deze selecktie,maar goed....
ik zit nu ook met the same problem man vrouw.....blijf er bang voor.....maar goed naar de haartjes kijken in de oksels.....
miss kan iemand mij nog vertellen hoe hoe lang een vrouwtje bij een mannetje kan staan voordat ze bestoven zijn....
en....!!!of je dan je hele weed weg kan doen als ze al bestoven is,,,,als het mannetje dan weg gehaald is,dat ze dan weer begint met echte vrouwelijke bloem,,,,,alvast bedankt groeten whamstyle
Comment
Comment