Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3e week bloei, 5x silverhaze worden veel te hoog. Weet iemand daar raadt mee?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3e week bloei, 5x silverhaze worden veel te hoog. Weet iemand daar raadt mee?

    Korting op 420shop
    Hey allemaal, Jason hier ben voor de 2e x bezig met me secret jardin ds100 400w alles loopt lekker alleen heb nu 5 silverhaze staan, staan nu in de 3e week bloei en zijn allemaal rond de 1.20mtr, ze blijven maar door groeien en aangezien me tent maar 1.80mtr is en de afstand vd lamp min 40cm boven de planten moet zijn vraag ik me af hoe ik dit moet oplossen. Ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik ze vergeten ben te toppen en aangezien ik nu al topvormingen krijg is het te laat om nog te toppen voor teveel stress, is dit correct? Ik hoop snel op een reactie alvast bedankt voor t lezen. Grtz J

    #2
    Re: 3e week bloei, 5x silverhaze worden veel te hoog. Weet iemand daar raadt mee?

    Als het anders niet gaat, zul je moeten toppen. Ga daarna maar aan het knakken om ze zo laag mogelijk te houden. Eigenlijk is jouw tent natuurlijk totaal ongeschikt voor een dergelijke sativa.

    Comment


      #3
      Re: 3e week bloei, 5x silverhaze worden veel te hoog. Weet iemand daar raadt mee?

      Coletube zou je een paar cm meer kunnen geven omdat dan je lamp wat korter op je planten mag. Verder buigen en knakken.

      Of een dakkapel op je tent bouwen, ghehe

      Comment


        #4
        Re: 3e week bloei, 5x silverhaze worden veel te hoog. Weet iemand daar raadt mee?

        je moet je plante stres geven LST, duw licht op de stengel tot die zacht word, buig dan je plant waar je geknepen hebt zo zal de plant meer in de breete gaan groeien dan in de hoogte!
        herhaal dit tot ogv 3 week bloei (doe dit niet alledagen geef je plantjes de tijd te genezen) die cool tube hou die achterwegen voor moest je co2 gaan wille gebruiken het klopt dat je korter op je plant kunt maar verliest hierbij
        licht percentage.(een scrog net kan ook helpen)

        Comment


          #5
          Re: 3e week bloei, 5x silverhaze worden veel te hoog. Weet iemand daar raadt mee?

          Is de meeste groei er niet uit na de 3de week? Hooguit nog een cm of 10 uiteindelijk...
          Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

          Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

          Comment


            #6
            Re: 3e week bloei, 5x silverhaze worden veel te hoog. Weet iemand daar raadt mee?

            nijp met vinger en duim op de stengel tot iewat zacht is dan kun je mooi de plantjes buigen zonder ze te knakken
            dat vind ik persoonlijk beter want als je ze teveel knakt heb je de kans dat de top die je geknakt hebt, afsterft en
            dat is ook de bedoeling niet heb dit zelf al meegemaakt bij men eerste kweekjes daarom probeer ze te buigen niet te knakken
            eens ze gebogen zijn kun je ook vastmaken met een touwtje ofzo dan komen ze niet zoveel meer omhoog

            succes mvg cannabia

            Comment


              #7
              Re: 3e week bloei, 5x silverhaze worden veel te hoog. Weet iemand daar raadt mee?

              heb ook n supersilverhaze in 60x60x120 ghihihih

              k heb haar hoofdstam al 2 keer geknakt en dan nog n hoop zijtakjes omgelegd.
              het is dweilen met de kraan open
              sigpic

              Comment

              Bezig...
              X