Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vragen over mn kweekje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

vragen over mn kweekje

Korting op 420shop
    beste growers,
    ik heb een kist van 1,20 hoog 1 breed en 0.5 diep, met hierin een 400w. De 400w lamp heb ik aangeschaft zonder mijzelf goed intelezen en heb er nu spijt van! de lamp maakt de kist te warm, waardoor de afzuiger altijd op maximum stand staat, en de kist nog steeds na lange periodes tegen de 40 graden aankomt, waardoor ik altijd bezorgd ben voor brandgevaar !! Dus het wordt egt tijd voor verandering, en heb dus een paar opties in gedachte :
    cooltube halen voor de 400w hps, minder geluid? minder hitte?? hete vsa :/
    tneon 2x75w van secret jardin, = minder brandgevaar en minder hitte, maar veel minder oogst??
    150/250w hps goeie oogst? niet te veel hitte?? hete vsa :/
    ben van plan om een van deze opties aanteschaffen voor mn nieuwe kweekje van autoflowers, black jack van sweet seeds.
    maar wil er zo min mogelijk stress van hebben of zorgen om moeten maken en toch van 6-8 plantes zon 200+ gram plukken, met canna terra flores en light mix aarde.
    alvast bedankt voor het advies!!
    de wiet piet

---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 21:00 ----------

Ben vergeten te zeggen, dat het ook egt tijd word om te veranderen van wegen medebewoners, en wil dus graag zo min mogelijk elektriciteit gebruik, zo min mogelijk hitte en zo min mogelijk geluidoverlast. maar nog steeds mooie oogst waar ik lange tijd mee vooruit kan. Welke optie is het beste voor mijn situatie?? wil graag niet weer een fout maken, en deze keer een mooi kweekje hebben.
    nogmaals erg bedankt!

De Wiet Piet
Bezig...
X