Hallo
zal me eerst even voorstellen ben kevin 22 uit provincie groningen
Heb na jaren buiten kweken eens besloten om het goed aan te pakken en binnen verder te gaan met eerst kleine ruimte om als het goed bevalt uit te breiden
heb meeste al klaar zoals
Kast 220x120x120 hxbxd van gipsplaat met houten skelet volledig geisoleert en aan de binnenzijde behangen met zwart wit folie en als bodem vijver folie met een rand van 20 cm hoog
dus compleet licht dicht water bestendig en temperatuur prima in de hand te houden bij kou en warmte
afzuiger is een 250m2 met koolstoffilter in geluidsdempende box met thermostaat
inlaat is labirint met steenwol laagje om alles wat er niet in hoort buiten te houden en 2 ventilatoren erin mocht het nodig zijn
lamp is een 600 watt t-sun met change a wing kap achter een relai met timer
heb er een ventilater inhangen op vlaggestokhouder haha eventueel draaibaar
maar nu de vragen voor het beste resultaat
1 hoeveel planten in deze ruimte
2 hydro of potgrond
3 hoeveel liter potten bij hydro geloof ik 5 liter genoeg
4 bij wat voor hoogte planten in bloeizetten
5 wel of niet automatisch bevloeien
had systeem gezien met potten 5 liter onderin kleikorrels bovenin laagje steenwol
onderin de kast zit vijverfolie dus daarin laagje verwarmt voedingswater en dan met pompje naar het automatisch bevloeiings systeem http://www.budgetkweek.nl staat die kast
iemand hier ervaring mee
hoor het graag
gr kevin
zal me eerst even voorstellen ben kevin 22 uit provincie groningen
Heb na jaren buiten kweken eens besloten om het goed aan te pakken en binnen verder te gaan met eerst kleine ruimte om als het goed bevalt uit te breiden
heb meeste al klaar zoals
Kast 220x120x120 hxbxd van gipsplaat met houten skelet volledig geisoleert en aan de binnenzijde behangen met zwart wit folie en als bodem vijver folie met een rand van 20 cm hoog
dus compleet licht dicht water bestendig en temperatuur prima in de hand te houden bij kou en warmte
afzuiger is een 250m2 met koolstoffilter in geluidsdempende box met thermostaat
inlaat is labirint met steenwol laagje om alles wat er niet in hoort buiten te houden en 2 ventilatoren erin mocht het nodig zijn
lamp is een 600 watt t-sun met change a wing kap achter een relai met timer
heb er een ventilater inhangen op vlaggestokhouder haha eventueel draaibaar
maar nu de vragen voor het beste resultaat
1 hoeveel planten in deze ruimte
2 hydro of potgrond
3 hoeveel liter potten bij hydro geloof ik 5 liter genoeg
4 bij wat voor hoogte planten in bloeizetten
5 wel of niet automatisch bevloeien
had systeem gezien met potten 5 liter onderin kleikorrels bovenin laagje steenwol
onderin de kast zit vijverfolie dus daarin laagje verwarmt voedingswater en dan met pompje naar het automatisch bevloeiings systeem http://www.budgetkweek.nl staat die kast
iemand hier ervaring mee
hoor het graag
gr kevin
Comment