Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te warm in men tentje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Te warm in men tentje

Korting op 420shop
    Foto-0080.jpgFoto-0082.jpgFoto-0069.jpgFoto-0070.jpgFoto-0071.jpg

Alle hulp welkom,

rook ze..

Re: Te warm in men tentje

500 m3/h afzuiger aanschaffen en een fancortroler.

Comment

Als je inblaas en uitblaas in 1 kamer doet, krijg je idd problemen. Dat moet anders dus.
      En die stekken kun je weg mieteren.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

niet elke kamer is geschikt om je tent op te zetten.de kamer moet te blinderen zijn<omdat de buren anders het geele licht zien als je je planten water geeft.en er moet een uitblaas mogelijkheid zijn,omdat anders je kamer teveel opwarmt.dus lamp zo hoog mogelijk hangen,en 3 keer per dag je stekken klein beetje nat sproeien,geen water meer geven,want ze hebben nog geen wortel.

Comment

@QnQ Nogtans men temp. blijft in men kamer op 20. Heb hem maar een half uurtje laten proefdraaien. Men veluxen staan een deel open dus dat verlucht ook al wat meer ..

gr,

---------- Post added at 17:47 ---------- Previous post was at 17:42 ----------

Comment

S'nachts je lampen aan en idd de winter komt eraan.

Comment

Wauw, wat heb jij gedaan met die planten man. Normaal gaan ze echt niet dood van 30 graden hoor, zelf niet van hogere temperaturen, al vertraagd de groei wel. Je stekken lijken me erg nat in ieder geval en wellicht overvoed.

Ik zou ze weggooien en nieuwe nemen. Anders, droog houden, weinig of geen voeding de eerste weken en lamp hoger hangen.

Comment

Ja, s'nachts draaien was ik zoiso van plan. Alleen hoop ik dat het zo snel mogelijk
                lukt met men tentje, wil men shining silver haze der onder knalle.

Hebben ongeveer een weekje voorgegroeid onder tl, daarna zo snel mogelijk de tent in. En maar laten groeien die handel.
                gr,

Comment

Het gaat er natuurlijk wel om of ze gaan groeien? Ze zien er niet echt uit dat ze daar zin in hebben.
                  Als het voorgewortelde stekken waren, dan nog eens opnieuw proberen met nieuwe stekken.
                  Of anders gewoon zaden nemen.

Heb je je wel ingelezen hoe je stekken moet behandelen de eerste 1 tot 2 weken?

Comment

@tumbeltrimmer of zo iets Ik geef ze geen water meer want te nat is rotten idd. Besproeien doe ik al , goed hoge rel.luchtv. Geen voeding zoiso niet eerste weken. Ze zijn wel allemaal geworteld al zal ik niet zeggen perfect.

Lamp hangt op 60cm wat goed is voor een 600w dacht ik tog. En moet zoizo lukken.
                    Als ze wat gaan groeien moet de lamp er op 60cm vanaf kunnen staan.

Met windwaaier kom ik al lager uit met men temp. rechtreeks onder de lamp.

gr

Allen: alvast bedankt voor de nuttige tips Thanks !!!

---------- Post added at 18:16 ---------- Previous post was at 18:13 ----------

Ja, heb er een heleboel over gelezen hier en weet er nog wel een deel van af van vroeger tuinaanleg..

Heb eigenlijk alles opgevolgd wat er hier geschrevend stond op de site.
                    Groeien doen ze, maar niet zo snel als men zaadjes. Denk dat ik ze gewoon ga wegzwieren. Met slechte plantjes beginnen is niet echt een goed plan.

gr

Nog een vraag, men stekken zijn van een fem.plant. Heb gelezen dat deze zeer onstabiele stekken geeft ivm geslacht er van(hermafr.). Klopt dit?
                    Last edited by growplace; 26 October 2011, 18:20.

Comment

lamp moet veel hoger,want je stekken hebben het zwaar.

Comment

voorlopig staan ze een 10tal cm onder men tl . Die geven tog geen warmte af.
                        Dan moet ik deze tog ook niet hoger zetten? of wel

gr,

Comment

Beter zakken met de tl tot 5 tot 3 cm

Comment

Comment

Dat laatste kan. een insteekbuisventilator is ook niet zo heel duur.http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/...=&scrwidth=987

Comment

Bezig...
                              X