ziek4.jpgziek1.jpgziek2.jpgziek3.jpgik heb 10 k.o kush zaadjes besteld
die toppen schieten echt als een gek
ik heb 1 plant ervan bevrucht voor zaadjes
ik keek net in me tent en ik zie dat de puntjes geel gaan worden ik kan me alleen niet meer precies herinneren wat het te betekenen had
ik heb iets in gedachte van ph en voeding of teveel water maar dat kan ik uitsluiten
boven aanzicht foto is van de bevruchte plant die gele puntjes gaat ontwikkelen de andere 2 fotos die met licht aan zijn gemaakt die zijn donkergroen maar de blaadjes hangen zo wazig naar onder....water krijgen ze
en die andere foto is om te laten zien hoe groen ze zijn
ik weet niet of mijn ph meter precies goed is gesteld(heb geen eikwater meer)
dus ik hou de ph rond de 6.2/6.5
ik gebruik plagron voeding 2 dagen voeding 1 dag ph water dan weer 2 dagen voeding
ec licht rond de 20/22
ik vermoed meschien zelf al dat de plant meer p,k nodig heeft omdat ze bevrucht is?
waarschijnlijk zal het wel een makkelijke vraag voor jullie zijn
mvg
special
tering foto systeem is nog altijd het zelvde dus blijven de fotos maar staan waar ze neergezet worden
die toppen schieten echt als een gek
ik heb 1 plant ervan bevrucht voor zaadjes
ik keek net in me tent en ik zie dat de puntjes geel gaan worden ik kan me alleen niet meer precies herinneren wat het te betekenen had
ik heb iets in gedachte van ph en voeding of teveel water maar dat kan ik uitsluiten
boven aanzicht foto is van de bevruchte plant die gele puntjes gaat ontwikkelen de andere 2 fotos die met licht aan zijn gemaakt die zijn donkergroen maar de blaadjes hangen zo wazig naar onder....water krijgen ze
en die andere foto is om te laten zien hoe groen ze zijn
ik weet niet of mijn ph meter precies goed is gesteld(heb geen eikwater meer)
dus ik hou de ph rond de 6.2/6.5
ik gebruik plagron voeding 2 dagen voeding 1 dag ph water dan weer 2 dagen voeding
ec licht rond de 20/22
ik vermoed meschien zelf al dat de plant meer p,k nodig heeft omdat ze bevrucht is?
waarschijnlijk zal het wel een makkelijke vraag voor jullie zijn
mvg
special
tering foto systeem is nog altijd het zelvde dus blijven de fotos maar staan waar ze neergezet worden
Comment