Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hey ik vind een 1000 watter wel wat overdreven voor een moederplant,maar goed normaal gezien zou je 1 stek per liter grond per week moeten kunnen snijden,dus een 25 liter pot geeft +-25 stekken per week.
Hoelang kan ik met een moederplant doen?
En hoeveel stekken kan ik per week/2 weken van een gezonde moederplant halen als deze 3 maanden oud is?
Hoelang kan ik die productie aanhouden van die moederplant?
hoe lang een moederplant meegaat ligt aan de verzorging en aan de grote van je pot,maar gemiddeld een maand of 6 de hoeveelheid stekken per week ligt ongeveer gelijk aan de inhoud van je pot.
Ik ben van plan om de planten in 65 liter potten te zetten met batmix. 1x 400 watt groeilamp per plant. en dan 2 planten.
Is dit genoeg om mijn vriende kring te voorzien van 150 stekken per week?? (Natuurlijk wel na een aantal maanden als de planten mooi groot en breed zijn)
Ik zou het hier graag over een andere boeg gooien. Dit gaat de commerciele toer op en hebben we in het belang van het blijven bestaan van het forum geen behoefte aan, aan zulke vragen. En om af te sluiten, er staat genoeg info op het forum. Moet je ff de zoek functie gebruiken .
Ps : niet persoonlijk bedoeld, Je bent steeds welkom.
Comment