Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweekje ooit

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1ste kweekje ooit

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal , mijn naam is Christian , maakt niet uit vanwaar, ik ben 23 jaar , en ik rook graag jointjes,

    ik wil graag vanaf nu ook mijn eigen weedje maken

    dingen die mij beschikbaar zijn ,zijn als volg

    Darkroom 60x60x1m60
    HPS 250watt met spiegelkap
    koolstof filter , met paar coolers uit industrieele elektriciteits kasten,
    Plagron starter set terra
    PH meter

    ik heb 2x Fruit Spirit zaadjes om ermee te proberen , en 3x Amnesias voor als eerste kweek lukt,

    ik heb de fruity ontkiemd in glas water , dan geplant in zaaigrond die ik ben weest halen bij de tuinwinkel,
    na een paar dagen onder een TL lamp kleurcode 865 kwamen ze al uit de grond ,
    ik heb ze 2 weken tot vandaag onder de TL lamp gehouden aan 18 u licht pr dag, 6 a 7% PH, water die ik gebruikte SPA naturel
    hier een paar foto's





    de eerste 2 weken had ik de tent nog niet en HPS ook nog niet
    deze vandaag weest halen en geinstaleerd , het zie beetje zo uit
    foto's


    de blazer is tijdelijk !!

    wat mij opviel dat zonder of met blazer , de temp toch wel rond 32graden ligt , is dit wel gezond ?
    morgen ga ik om luchtdarm voor afzuiging te kunnen afwerken

    nog een paar fotos van de planten zelf in de tent


    en nog een foto van de producten van Plagron



    wat moet ik nog doen , wat is er niet goed ?
    elke reactie is welkom , feel free to help

    groetjes Chris
    oɴly deαd ғιѕн ɢo wιтн тнe ғlow ...

    #2
    Hey Chris.
    Laat je lampje even zakken tot 30cm ofzo.
    Om de temp. te laten zakken heb je misschien een betere afzuiger nodig.

    Sent from my GT-I9100
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: 1ste kweekje ooit

      Lamp heb ik 10 cm laten zakken , afzuiging is nu ook gedaan ,morgen de irrigatie nog
      foto's volgen
      oɴly deαd ғιѕн ɢo wιтн тнe ғlow ...

      Comment


        #4
        Re: 1ste kweekje ooit

        plantjes zien al degelijk uit vind ik na 2 dagen onder de HPS lamp en met voeding van Plagron , ik heb alsvolg gedaan, 1tjoep Plagron Grow, 1tjoep Plagron Roots, 1xtjoep Plagron Enzymen , gemengd met Spa naturel een fles van 2L , het kan toch geen kwaad om deze producten te mengen ? ik geef de planten smorgens als de lamp aanschiet water , smiddags rond 1uur check ik de PH waarde nog eens , als deze rond 7 is dan geef ik ze geen water , als deze rond 5 is geef ik ze een klein beetje bij, savonds als ik thuiskom check ik de PH waarde weer , als deze 6 is , laat ik het zo , als deze 5 is of lager geef ik nog beetje bij , is dit nou goed of niet ?
        een paar pics

        de plantjes



        dezen ga zeker de gekste zijn omdat hem al een scheef blaadje heeft :p



        zaadje amnesia



        nog een paar dagen en we kunnen eens zien als het vrouwtjes zijn of niet!
        reacties zijn welkom , hieruit leert de mens
        greetz Chris









        ---------- Post added at 17:25 ---------- Previous post was at 17:17 ----------

        zaadje amnesia ligt in een glazen potje met water op mijn chauffage, deze sta rond 27graden meestal , zo heb ik de fruity's ook ontkiemend dus , ik vind dit een prima manier eigenlijk,is het voor later anders voor u plant als je ze bv tussen keuken rollen ontkiemd ipv potje met water ? of niet , ik vraag me dit af , nou ja , tot de volgende sessie , greetz

        ---------- Post added at 17:32 ---------- Previous post was at 17:25 ----------

        ik heb het eigenlijk nu pas door dat ik op verkeerde deel van forum bezig ben !
        Deze ga ik dus sluiten en een nieuw beginnen bij kweekverslag !! tot daar
        oɴly deαd ғιѕн ɢo wιтн тнe ғlow ...

        Comment


          #5
          Re: 1ste kweekje ooit

          Beste airlessride,

          In
          het vervolg kun je beter een PM sturen om je topic te verplaatsen naar het juiste deel van het forum i.p.v. direct een nieuw topic aan te maken in een ander forum.
          Bij deze sluit ik dit topic en eventuele reacties zijn te plaatsen in het nieuwe topic.

          Tevens kun je de FAQ ook doorlezen om eventuele info te winnen over hoe dit forum te werk gaat.

          M.v.g.
          vale

          Comment

          Bezig...
          X