Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te veel ? Of juist niet .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Te veel ? Of juist niet .

Oorspronkelijk geplaatst door uit verveling View Post
    als het echt voor eigen gebruik is, dan zou ik het al helemaal niet doen, 4 x 600 watt krijg je bij het gerecht niet verkocht als eigen gebruik kweek, geloof mij... Dan heb je er meer aan bij ieders 1 tent te zette, en ieders 1 lamp van 600 te gebruiken... ( theoretisch gezien, qua bestraffing )
    Ik zeg u alleen hoe ik erover denk, daar dient dit forum voor namelijk .. het lijkt mij dom om voor andere mensen u zo een installatie in huis te nemen, waar je dan zelf in principe niets aan hebt.. ( toch niets meer dan anders, zoals je zei, je kweekt namelijk al jaren, maar niet in deze hoeveelheid )
    Das idd een feit , maar geen van deze 3 kan een tent in huis halen . Das em nou net het probleem. Maar tzou mss idd beter zijn om alles gewoon als vanouds te laten . Maar het materiaal is er en de mogelijkheid ook . Ik laat het nog ff bezinken en beslis morgen .

---------- Post added at 16:40 ---------- Previous post was at 16:36 ----------

Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
    veel uiterst hobbybekwame kwekers zijn volstrekte idioten Snlac, ikzelf pas daar ook wel tussen denk ik (welliswaar gezakt voor de iq-test, maar toch). Ga gewoon de worst-case scenario's af samen met je kweekbuddies en bespreek tot in detail wat de te volgen weg wordt. in ieder geval heel veel succes/plezier gewenst!
    Dank u maar ik ben er toch nog niet uit, ik laat deze toch eens heel goed bezinken . Het is tenslotte allemaal risico voor mij . Maar ik kan je wel zeggen , of ik nu met 1 lamp kweek , of met 4 . In mijn geval geraak ik er toch niet aan onderuit als het ooit op problemen uitdraait . En kweken doe ik zoiezo toch al , dus vraag ik mij af wat het dan nog uitmaakt .
    Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

Comment

Wij van JD-adviseren u, u 2 familieleden + een hele goede vriend op "hun" locatie elk een 600 watt lamp te laten ophangen plus toebehoren.
      Zodoende het risico te spreiden.
      Ondanks men geen van drie een tent in huis kan halen. U weedmomenteel u eigen stroomverbruik: doe dit maal 4 (een groffe berekening die u het best kunt voorleggen aan u 2 familieleden + een hele goede vriend).

Comment

angezien ik mezelf dit niet kan permiteren door omstandigheden.dus gewoon niet doen

Comment

Ik kan dat ook enkel afraden. Je bent sowieso professioneel bezig met zo'n kweekruimte. Als je dan gepakt word zit jij en alleen jiij in de problemen. Uw energieleverancier zou ik ook niet gaan voorliegen. Werkt alleen maar meer wantrouwen. Mensen met een waterbed of aquarium verschieten achteraf wat het kost, die zijn zich niet bewust van hun stroomverbruik. Je komt trouwens lang niet in de buurt van die 3 kw/uur extra. Das echt gigantisch veel. Alles wat zoveel stroom verbruikt trekt een piek, geen 18 of 12 uur aan een stuk. Dan is het de vraag wat er met die gegevens gedaan wordt, of kan gedaan worden.
          Trouwens. Waarom 4 keer 600? Van 2 keer 400 kan je toch ook met 4 al is een joint smoren? Dat valt zo niet op, en kan je nog uitleggen moest je ooit is gepakt worden.

Comment

Zij al veel mensen dan die weten dat jij gaat kweken das een risico
            God was never on your side..

Comment

Last edited by Xtreme; 17 November 2011, 08:10.

Comment

Nee, dat zal in Belgie niet echt lukken.

Comment

ik zal eens vragen of de buurman geen zin heeft om zo'n onderneming op te zetten ....
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                    Ik kan dat ook enkel afraden. Je bent sowieso professioneel bezig met zo'n kweekruimte. Als je dan gepakt word zit jij en alleen jiij in de problemen. Uw energieleverancier zou ik ook niet gaan voorliegen. Werkt alleen maar meer wantrouwen. Mensen met een waterbed of aquarium verschieten achteraf wat het kost, die zijn zich niet bewust van hun stroomverbruik. Je komt trouwens lang niet in de buurt van die 3 kw/uur extra. Das echt gigantisch veel. Alles wat zoveel stroom verbruikt trekt een piek, geen 18 of 12 uur aan een stuk. Dan is het de vraag wat er met die gegevens gedaan wordt, of kan gedaan worden.
                    Trouwens. Waarom 4 keer 600? Van 2 keer 400 kan je toch ook met 4 al is een joint smoren? Dat valt zo niet op, en kan je nog uitleggen moest je ooit is gepakt worden.
                    Dus u denkt dat 4x600 gaat opvallen ? Maar ik vraag me echt af of men daar wel naar om kijkt ? Als ik altijd keurig betaal ?

En 4x600 omdat ik reeds beschik over al de apparatuur en ik het zonde zou vinden om dit niet te gebruiken , ten minste toch de eerste 2 kweken ? .

---------- Post added at 13:26 ---------- Previous post was at 13:21 ----------

Lijkt me zeer interessant z'on ondernemersstroom . Maar ik betwijfel sterk of dit in Belgie mogelijk is, maar zal idd eens goed raadplegen .

Maar ik vraag me af of 4x600 + Toebehoren echt al overdreven veel is ? Ik veronderstel dat men hier niet zal over vallen als alles altyd keurig betaald wordt ?

Comment

Comment

Thx voor reactie , bij deze mag het topic gesloten worden voor mij . Ik beperk mij tot 3 lampen + toebehoren . En kijk van daaruit wel verder . Thx voor info en reacties allemaal .
                        Last edited by ceBep; 21 November 2011, 18:42. Reden: quote verwijderd

Comment

Slotje

Comment

Bezig...
                          X