Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

First

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    First

    Korting op 420shop
    Yoow allemaal,

    Sorry als deze vragen duidelijk te vinden zijn. Ik heb een heel tijdje gegoogled maar niet echt een antwoord gevonden.

    Ik heb dus 1 plantje staan white whidow, voor de eerste keer eentje gezet. ik wou het is proberen.

    Nu is hij precies aan het sterven van aan de onderkant te beginnen.

    Ik heb een ledlamp eropstaan en gebruik plagron bloei & groei. Heb ook top activator gekocht maar nog niet gebruikt. De onderste bladeren worden dor en vallen af. en andere bladeren worden zwart aan het uiteinde maar voor de rest zien ze mooi donkergroen.

    Ook is hij heel smal en heeft gij geen vertakkingen. Ik heb hem ondertussen op 12/12 gezet en er komt enkel topvorming vanboven en in het midden. niet aan de onderkant.

    Hij staat gewoon in de berging zonder afzuigsysteem. Ik dacht dit niet nodig zou zijn voor 1 klein plantje.

    Dus ik zou willen weten wat het probleem net is? ik dacht zelf aan overbemesting en/of koolstof tekort. Kan iemand dit bevestiging? IK heb ook Decis plus ongedierte verdelger gebruikt voor sierplanten en groenten omdat er wortelvliegjes op men plant zat. misschien is dat ook een oorzaak?

    bedankt!

    #2
    Re: First

    Doe er een foto bij voor de duidelijkheid als je de mogelijkheid hebt..

    Comment


      #3
      Re: First

      here u go
      Attached Files

      Comment


        #4
        Re: First

        Leuke disco foto maar hier zien we dus geen reet op. Maak een foto met normaal licht zodat we de ware kleuren kunnen zien.

        Comment


          #5
          Re: First

          IMG192.jpgIMG193.jpgIMG194.jpgIMG195.jpg

          Nu heb ik ook gemerkt dat de bovenste blaren zich krullen

          Comment


            #6
            Re: First

            Zou het een lichttekort kunnen zijn? Hoeveel watt LED-licht heb je hangen, en in welke kleuren?

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: First

                Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
                Zou het een lichttekort kunnen zijn? Hoeveel watt LED-licht heb je hangen, en in welke kleuren?


                deze lamp gebruik ik , heb die gewoon in een oude bureaulamp gestoke.

                Ik heb idd geen deftige setup , alleen meststoffen en een ventilator

                Comment


                  #9
                  Re: First

                  Vijtien watt is toch wel heel erg weinig. Ik zou er eens twee 23-watt spaarlampen bijhangen. (Of een 600watt HPS, of iets ertussenin.)

                  Comment


                    #10
                    Re: First

                    Hij is nu eigenlijk al 9weke aant "bloeien" geweest. er zit bijna niets aan , maar de haartjes die erop staan zien bruin.

                    Oogsten zeker?

                    Zou het de moeite zijn om het eens te probere met een lowryder? of zou dat ook weggesmeten geld zijn?

                    thanks all

                    Comment


                      #11
                      Re: First

                      Je kunt vanalles proberen, als je er maar meer licht boven hangt en probeer wat in de microsectie te lezen.
                      Er staan best goeie kastjes tussen waar ook echt wat rookbare wiet uit komt
                      Bruine haartjes alleen zijn geen teken dat je moet oogsten.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: First

                        Ik zou een 90W led lamp pakken en meteen 2 of 3 plantjes tegelijk. 15 Watt is voor een potje bieslook voor je moeder.

                        Comment


                          #13
                          Re: First

                          Ernie is een trol die led-lampen wil verkopen. Hij heeft in totaal 3 posts op dit forum gezet, die alle drie misleidende reclame zijn voor LEDs.

                          LEDs zijn belachelijk duur en maken hun beloftes niet waar. Begin er niet aan, tenzij je geld teveel hebt.

                          Comment


                            #14
                            Re: First

                            kan wel allemaal waar zijn , maar kga echt geen 600watter kope ze :p. das gevaarlijk , duur in aankoop en stroom.. liever led dan

                            ---------- Post added at 16:28 ---------- Previous post was at 16:26 ----------

                            Iemand een beter voorstel dan LED? iets betaalbaar en gemakkelijk om te instaleren. ken niets van electriciteit

                            Comment


                              #15
                              Re: First

                              Spaarlampen! Goedkoop en eenvoudig.

                              Comment

                              Bezig...
                              X