Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

First

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: First

Weedjewat, je hebt helemaal gelijk, succes met de "led".

Comment

Ernie en/of Ernie666 is idd dezelfde LED- fanaat.
      Zijn account is dus wederom gebannen.....

Comment

met tl lampen van de bouwmarkt kom je al een end.een of 2 computerfan,s erbij en gaan.ik zou er minimaal 2 van 18 watt nemen.

Comment

IMG203.jpgIMG204.jpgIMG205.jpgIMG206.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Weedjewel View Post
            Weedjewat, je hebt helemaal gelijk, succes met de "led".
            dit dus

Comment

ik raad je dan wel aan de tl lampen beter te plaatsen, nu krijgt de helft van je plant licht terwijl de andere kant donker is. je kan beter een lamp aan de andere kant hangen of ze beiden boven de plant hangen

Comment

Dat van die gloeilamp heb je hier niet gelezen denk ik, want daar komt voor een plant geen bruikbaar licht af.
                Als je wil dat ze gaat bloeien, moet je 12 uur licht geven (VEEL licht) en ze moet 12 uur absoluut helemaal donker staan.
                Er mag dus geen glimpje licht bijkomen in die periode.

Dan, een week of drie hierna, ga je om de dag 2ml per Liter water plagron bloei meegeven.
                Dan weer drie weken later kun je ook de top-activator toevoegen. Zou niet veel hoger gaan dan 1ml per twee liter water.

Halve doses voeding, vanwege het karige licht en overvoeding tot nu toe.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joepje View Post
                  ik raad je dan wel aan de tl lampen beter te plaatsen, nu krijgt de helft van je plant licht terwijl de andere kant donker is. je kan beter een lamp aan de andere kant hangen of ze beiden boven de plant hangen
                  Ik draai men plant wel regelmatig om en erboven hangt een LED lampje , is dat dan ook niet goed?

en de gloeilamp zetk af dan , thx voor de info guys

Comment

Draai er een spaarlampje in (ipv die gloeilamp), dat licht hebben ze wel wat aan.
                    Met grootste wattage dat je kan vinden.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Check , heb het vervangen met een spaarlamp van 12watt. Had nog een vraagje , mag je gewoon takken afknippen die te dun zijn ? en bladeren enzo? zodat er meer licht inkan zogezegd

Comment

als het niet hoeft niet doen, bladeren zijn de motor van je plant hoe meer je knipt hoe zwakker ze is, en ik denk aangezien je lampen ze genoeg uit elkaar groeit door het strekken

Comment

Kan iemand mij hier vertellen waar ik een HPS lamp kan kopen die voor maximaal 2 planten gebruikt kan worden? Vind niets op internet , liefst met een e27 fitting! thx

Comment

Lol... Ik denk dat je nog aardig wat te lezen hebt op het forum. Een hps lamp met een E27 fitting? Bestaat niet.Als je echt graag een wietje wilt kweken, kun je het beste gewoon beginnen met heeeeeeeel veel lezen op het forum, en dan beginnen met een compleet tentje. Je kunt dit ook het beste in een growshop kopen ipv online (mijn mening). Daar helpen ze je zeker en vast aan een mooi setje.

Succes.

Comment

Bezig...
                            X