Ik ben dus vanplan een kweekruimte te maken in mijn kelder maar ik zit met het probleem dat ik maar een beperkte hoogte (1M 70 hoog ) daar moet mijn lamp nog vanaf + 5cm isolatie onder de potten waar deze in komen . nu vraag ik mij af of ik niet te weinig ruimte heb om 5 WW plant te gaan kweken in die ruimte omdat ik eigelijk niet weet hoe groot deze worden als je de WW direct op 12/12 gaat zetten of 1 week het best voorgroeit ik vertrek vanaf zaad maar ik wil deze niet te groot laten worden want ik kan mijn lamp dus maximum 1m 70 hoog hangen. dus ik vraag mij af wie mij een beetje meer info kan geven over hoe lang ik mijn plantjes best laat voorgroeien / of direct op 12/12 en hoe groot deze zullen worden ( ongeveer ) of moet ik dit gewoon testen ? het zou natuurlijk gemakkelijker zijn als iemand mij kan zeggen of ik deze een weekje laat voorgroeien of direct op 12/12 daar ook geen geld in stoppen om dit te testen. ik heb 1 kweet achter de rug met WW maar ik had dit in een tentje gedaan van 120 * 120*2m dus daar had ik ruimte genoeg dus heb ik ook niet echt gelet op de voorgroeitijd ...
MVG vleuie
MVG vleuie
Comment