Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnend kweker.. Hulp AUB!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!

120121_141312.jpg120121_141318.jpg120121_141330.jpg120121_141340.jpg120121_141411.jpg
    Hey hier een paar fotos van mijn planten...de laatste foto is bijna klaar dat is mijn plant waar ik jullie het eerste hulp bij vroeg... Het zijn een beetje kut fotos want ik heb het met mijn tel gedaan , binnenkort zal ik even een paar goede fotos maken met de camera van mijn vriendin

Comment

Comment

ow ok ok.. Ja volgens die tijd wat bij dat zaadje stond dat hij bijna klaar zou moeten zijn. Misschien omdat alles in het begin niet zo soepel bij me verliep dat het vertraagt is ofzo of kan dat niet..?

Comment

Die kunnen idd nog wel ff zoals het lijkt...

Comment

Ok ok wat denken jullie 2 weken..? langer?

Comment

Je mag wel een paar weken er bij rekenen bij die laatse plant
              God was never on your side..

Comment

Ok ok... Maar zien ze er wel goed uit verder ofniet..?

Comment

Helaas kan ikzelf met belichte (onder een lamp dus) foto's niks beginnen, de kleuren worden vervormd, zodat ik de actuele kleuren niet kan zien...

Comment

Ok zal het vanavond even doen als de lampen uit zijn hoop dat het dan wat beter lukt.

Comment

naar mijn inzicht nog minimaal 6 weken al dan niet 8
                      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

En zijn de blaadjes nou een beetje paars, tussen de nerven ?
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Nee heb net gekeken gelijk ik zie geen paars of wat daar op lijkt.. Why wat zou dat zijn dan..?

Comment

Goedenmiddag dames en heren ,
                            Allereerst wil ik even zeggen dan mijn planten lekker bloeien aan mijn 1ste plant zitten al mooie dikke glimmende toppen , de santa marias duren nog even dat zijn net kopjes met wat witte haartjes. Ik ga hierna gelijk weer wat zaden bestellen voor mijn nieuwe ronde.
                            Ik heb nog wel een plaatsje waar ik een silver haze plantje ga zetten alleen wil ik hier een andere voeding voor gaan gebebruiken. Ik zat te denken aan hy-pro. Nu zat ik even te kijken op hun site maar zie dat je het pas aan week 3 van de bloeiperiode kan gaan gebruiken. Heeft iemmand hier ervaring mee of weet iemand of ik het gewoon net als met Canna voeding mee kan geven vanaf dag 1 van de bloei gelijk?

Comment

Natuurlijk kun je die voeding vanaf de 1e dag bloei meegeven, desnoods een hele liter onverdund in 1 keer. Maar het lijkt me wijzer de instructies van de fabrikant op te volgen.

Comment

oww ok tnxs dan moeti k zoiezo iets voor de groei nog hebben want ik denk niet datik op ligh mixx 6 weken zonder voeding kan blijven.

Comment

Bezig...
                                X