Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnend kweker.. Hulp AUB!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!

    Hey medegrowers ff een vraagje ,
    Ik heb vanmiddag een andere voeding gekocht HY-PRO terra maar van hypro is er geen PK13/14. Kan ik nu wel gewoon Canna PK13/14 samen (mixen) met mijn hypro voeding meegeven?

    Comment


      Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!

      hoi..

      wij hebben ons 3 stekjes aangeschaft .. wij hebben een tent gebouwt ong volgens de normen lamp van 400w erin afzuiging enzo verder..
      nu hebben we er ook bepaalde producten bij gekregen zoals terra grow 1l, plagron roots 100ml,terra grow 100ml,enzymes 100ml en green sensation top activator 100ml nu weten we ni goed wat doen met die producten er staat wel een kleine uitleg bij van hoe of wat maar ni genoeg eigenlijk we zijn tenslotte ook maar amateurs die eens wat roken willen verder vind ik er ook geen info over . graag wil ik ook weten hoeveel water ik die 3 planten mag geven en om de hoeveel dagen ? heb al gelezen op forums dat je dat ongeveer kunt zien en voelen wanneer ze water nodig hebben maar zoals hier boven gemeld zijn we nog steeds amateurs als er iemand mij hier enige info zou over kunnen geven mag zijn kennis altijd delen wij zulle u zeer dankbaar zijn andere info en tips over kweken zijn ook altijd welkom

      Comment


        Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!

        @MasterG: Lees voor de grap deze post maar eens na.
        Het resultaat van "hypro terra" invullen bij google, en dan de eerste link is van JD

        (je hebt dus geen andere toevoegingen, zoals pk13/14, nodig)

        Hy-Pro Terra Kweekschema.jpg
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!

          Hey qnq ,
          tnxs voor je reactie ,Dat schema heb ik ook hier alleen een beetje anders (schijnt vernieuwt te zijn) Het enigste verschil wat erop staat is dat je het product hypro terra al tijdens week 1 van de bloei kan gebruiken
          Ik had denk ik niet goed opgelet tijdens het lezen want ik had dat verslag al een keer gelezen.
          Last edited by MasterG; 17 February 2012, 14:30.

          Comment


            Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!

            Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
            Er is hier een kweker die in 1-liter potten kweekt. Dat kan, maar dan moet je wel heel precies zijn met voeden en water geven. Hoe groter de pot, hoe meer fouten je je kan veroorloven.
            wie zou dat wel niet zijn... haha

            Comment


              Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!

              Geheh.. ok ok zet je elke planten in een liter pot? en is het heel moeilijk want er werd me verteld dat je dan wel heel precies moet zijn enz. Ik wil dat eigenljik ook wel proberen dan kan ik heel wat meer kwijt.

              Comment


                Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!

                Hey mensen,
                even een opmerking:
                hahahaha prachtig topic!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                Bezig...
                X