Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Powerball 150 watt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Powerball 150 watt

    Korting op 420shop
    Hallo medekwekers,

    Ik wil een nieuwe binnenkweek beginnen met een powerball lamp van 150 watt en 14000 lumen. Heeft iemand hier al ervaring mee?

    Gr. Led

    #2
    Re: Powerball 150 watt

    Heb je daar een linkje of een plaatje van ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Powerball 150 watt

      Voor zover me voor de geest staat heeft de powerball een kleurtemperatuur van 3000 Kelvin. De meest gebruikte bloeilampen zijn HPS-lampen met een kleurtemperatuur van 2100 Kelvin. Mogelijk heeft de powerball iets te veel blauw in het spectrum om als goede bloeilamp te dienen. Groeien zal wel lukken, denk ik.

      Comment


        #4
        Re: Powerball 150 watt

        De meeste kweeklampen geven wit licht. Bij bloeilampen heeft het witte licht een warme witte kleur. Wanneer je alle lichtkleuren (van de regenboog) samenvoegt ontstaat wit licht. De witte lichtkleur van bloei kweeklampen bestaat voor een groot deel uit de lichtkleur rood. Hierdoor krijgt het witte licht zijn warme witte kleur en wordt daarom ook wel warm white genoemd. Deze warm white wordt uitgedrukt in graden Kelvin en meet een kleurtemperatuur van ongeveer 2100K. Ter vergelijking, koud wit licht geschikt voor de groei bevindt zich op circa 6500K.

        maw bloeilamp die ook wel wat blauw licht bevat als hij idd op 3000 zit

        Comment


          #5
          Re: Powerball 150 watt

          Er zijn minimaal elf (want die kon ik vinden) verschillende soorten Powerball lampen dus wat meer info over het precieze model is wel handig.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X