Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

komende zaadrun Pineapple Chunk Barney's farm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

komende zaadrun Pineapple Chunk Barney's farm

Korting op 420shop
    Ello Ello Fellow blowers!

kwil eens beginnen met kruisen en zadenkweek
    voor mijn eerste run zou ik gaan voor:

Moeder : pineapple chunk
    Type: Indica Dominant
    Genetics: Pineapple X Skunk # 1 X Cheese
    Flowering time: 55 to 60 days
    THC: 25%
    CBD: 1.1

als vader wou ik eerst voor Lemon Skunk gaan maar dacht ook aan

Master Kush Spliff Seeds
    De Master Kush bestaat uit Hindu Kush, Trainwreck en Skunk no.1.
    Soort: 100% Indica
    Smaak:
    citroenachtige, zoete geur en smaak.
    Effect:
    relaxte high met een goede body buzz.
    Bloeitijd binnen: ongeveer 6 tot 8 weken
    THC: 21.2%

of
    Blue Mystic - Kulu Seeds
    Blue Mistic was mainly selected for its soft blue hues that show up about mid-way into flowering. Blue Mystic grows very similar to Northern Lights and features many of its desirable qualities, along with an added colourful appearance and a light berry aftertaste when smoked. Blue Mystic has a neutral smell in the grow room compared to many other strains.

Eigenschappen
    Klimaat: Binnen
    Type: Voornamelijk Indica
    Bloeitijd: 7-9 weken
    Hoogte: kort
    Opbrengst: Hoog
    Effect: Stoned

weet iemand misschien nog een interessant zoet indica straintje als vader voor de pineapple?
    zijn mijn strain keuzes qua combo goed?
    eerste keer dus alle tips zijn welkom!

Re: komende zaadrun Pineapple Chunk Barney's farm

Interessant, ga je ook selecteren, en waarop ga je selecteren ?
    Hoeveel ga je er zetten van beide ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ik ga selecteren ja,ga 5 pineapples zaaien,1 uitkiezen voor de zaadrun,andere de bloeikast in!
      Pineapple ga ik gewoon de sterkste en gezondste plant nemen
      vader weet ik nog niet valt te zien welke pheno's er uitkomen,de Kush zou 3 verschillende pheno's hebben en de Blue Mystic 2,kan nog kiezen wanneer het zover is dus,denk wel dat ik voor de indica dominant pheno ga dan
      bij de mystic,de Kush is zowizo al 100%indica en zou daar wel graag de hindu kush pheno in vinden
      kga 10 regular zaaien van hetzelfde en gewoon een pheno uitkiezen naar wens,bij spliff seeds staat alle pheno types er lekker bij,wat het weer wa makellijker maakt kortom van vader ben ik er nog niet uit
      hulp is welkom!
      Last edited by Svekke; 5 December 2011, 19:32.

Comment

Vaak wordt voor de vader ook naar de snelheid gekeken.
        De vader speelt qua genetica toch een ondergeschikte rol, en een goeie snelle indica is altijd fijn.
        Misschien kun je iets met de strain-clouds op seedfinder ? Daar kun je ook selecteren op smaak en meer dingen.
        Ik ben benieuwd. Wanneer ga je beginnen ?

Comment

Comment

ik begin zodra ik er uit ben welke vader er komt ^^ ga nog niet te overhaast te werk gaan,eerst nog wat meer lezen op het forum enzo
            ga ook dan door met het resultaat om ze stabiel te krijgen,daarom geen overhaaste beslissingen

Comment

Oh dat heb ik eens ergens gelezen monty, in een verslag van een breeder.
              Die had het erover dat in de praktijk de genetica van de moeder sterker aanwezig is in het nageslacht dan dat van de vader.
              Ik heb er geen ervaring mee, ik heb zelf geen kruisingen gedaan, alleen selecties vermeerderd.

Comment

tis daarom dat je meer en meer moet blijven kweken om je strain stabiel te krijgen denk ik
                ga dit ook doen,hoop zo wat meer eigenschappen van beide te krijgen
                ik had ook eens ergens opgevangen dat de eerste run meer de moederstrain pheno's zal hebben dan de vader maar de vader speelt zeker wel een grote rol denk ik hoor,tenslotte is het de moeder met haar genetics die de zaden maakt met een klein deel van de vader,door dan een moeder te nemen van de zaadrun zal al een deel van de vader genetics aanwezig zijn waardoor bij de 2de run die meer naar boven gaan komen denk ik
                verbeter me als het nodig is wil er zelf ook het juiste over leren!
                Last edited by Svekke; 7 December 2011, 13:54.

Comment

Bezig...
                X