Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klein

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Klein

Korting op 420shop
    HOI

Ik heb nog geen kweek ervaring maar heb 1 vraagje.
    Bestaan er soortjes die je klein kan houden (pakweg 30cm in hoogte)
    Alvast bedankt voor een antwoordje.

Re: Klein

royal dwarf van royal queen seeds
    lowrider en LR#2
    shortrider
    of als je plaats ebt in de breedte leg je je hoofdtak bijna tegen de grond, zijscheuten komen dan toppen op die hopelijk ni over de 30cm gaan.. allee hopelijk wel natuurlijk

Comment

Zo goed als alle pure indica's die direct op 12/12 gaan. Maar dat lukt enkel met genoeg lumen.

Comment

@ eefenkevin danku voor het nuttige antwoord

@ beowulf ik ben nog een leek en heb geen kweek ervaring en weet niet wat lumen is. Maar dat kom ik hier vast wel te weten als ik wat meer gelezen heb. Toch dank voor je antwoord

Comment

30 cm is wel erg klein hoor
          Je kan ook lage bakken gebruiken , laag en breed dan gaat het plantje ook die kant op

Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Moet je Vale eens vragen, die kweekt smurfenwiet.

Comment

@ Ventje dank voor je tip

@ Monty smurfenwiet zolang die dan geen blauwe mannetjes met snorren en brillen in combi aantrekt is het goed

Comment

En wat is daar nu weer mis mee..?..?

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Super rare vraag
                  Last edited by ceBep; 9 December 2011, 21:27. Reden: quote bovenstaand bericht verwijderd

Comment

hier volgt een bericht van het smurfensmurffront (ik ben alleen de boodschapper, niet gaan slaan dus) :

Wij -de smurfen- smurfen ons uitermate aan de smurf van je smurf zoals hierboven gesmurft. Het is dankzij dit soort gesmurf dat wij -de smurfen- ons zozeer gesmurft smurfen dat normaal smurfen steeds smurferiger begint te smurfen, en wij -de smurfen- ons gesmurft zien verdere smurfen te nemen om dit soort smurferij een onmiddelijk smurf! toe te smurfen. We -de surfen- versmurfen je dan ook met smurf om verder af te smurfen van smurferij, en als de wiedesmurf alle smurfen te smurfen. Eventuele smurfen kan je doorsmurfen aan brilsmurf, die dan verdere smurfen zal uitsmurfen.

was getekend : i.o. de smurfen kalesmurf

-----
                    waarom koop je niet gewoon een groter huis ? zonder gekheid : ik had afgelopen buitenseizoen LR2-tjes (Lowryder #2) buiten staan. Ongetopt werden ze (uitgezonderd de pot) iets meer dan 50cm, 1x toppen -op het juiste moment- bracht ze terug naar 40-50cm en verdubbelde de opbrengst. Klein is leuk, maar het moet ook lekkere wiet opleveren, en dat doet dit soortje.
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Bezig...
                    X