Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflowering onder kamer lamp

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Autoflowering onder kamer lamp

Ja ik zie inderdaad dat het niet goed gekomen was zonder de zon, hij groeide ook heel erg de hoogte in en had weinig vertakkingen enz.

Inderdaad ik wil heel graag thuis kweken maar mijn vader was het er niet meer mee eens na de eerste kweek. ( Mijn moeder heeft hier geen problemen mee zolang ik alle elektrischiteit maar veilig genoeg aan zou sluiten.Mijn vader had niet verwacht dat ik een tweede keer zou willen kweken denk ik, en hij vind het niet fijn als de politie langs zou komen dat hij dan '' bekend '' staat als bij die man hebben ze wiet verbouwd. Maar zoals iedereen het hier ook zo mooie noemt '' de kweek kriebels'' die je elk jaar weer krijgt die houden niet op. Ik denk dat ik het kweekvirus te pakken heb. Het is gewoon zo mooi hoe dat plantje groeit en bloeit.

Dat ik geen bespoten wiet wil roken dat heb ik al vaker gezegt. Maar ik ben benieuwd wanneer dit bij hem aan komt haha.
    Maar als je iets wil moet je het blijven proberen zeg ik altijd, dus dat is wat ik aan het doen ben.
    Dat ik deze lamp wilde gebruiken en een autoflowering plantje wilde is ook vanwege mijn ouders, ik dacht miss met dit voorstel van een '' kamerlamp'' en '' een plantje dat klein blijft '' dat ik het verhaal wat mooier zou kunnen maken. Maar zoals ik al vaker gehoord heb een plantje zou hier niet echt goed onder kunnen groeien. Maar was er toch benieuwd naar of het misschien toch mogelijk was zodat ik toch kon zou kunnen kweken.

Groetjes LazyAssGrower

Comment

Bezig...
    X