Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

algemeen info.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    algemeen info.

    Korting op 420shop

    #2
    Re: algemeen info.

    de hoogte is beperkt,dus geen hps bloei lamp.dan tl,of spaar lam,pen.kan een grotere onder of 2 kleinere.kijk eens bij de micro afdeling

    Comment


      #3
      Re: algemeen info.

      Wat voor bloeilamp heb je dan, en hoe staan ze nu ?
      35x35 is klein en 50cm is erg laag. 1 plantje zal al moeilijk genoeg zijn denk ik.

      (We zijn gek op foto's)
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: algemeen info.

        gelijk op 12 uur kan ook.

        Comment


          #5
          Re: algemeen info.

          Je kunt in deze situatie idd beter gelijk op 12/12 zetten, ook omdat je bijna geen hoogte hebt
          Op de site van NoMercy staat er een heel hoofdstuk over het 12/12 systeem, dat moet je maar eens
          doorlezen, wordt je een stuk wijzer van.
          En wat de lamp betreft zou ik voor een spaarlamp gaan(Tornado)

          Comment


            #6
            Re: algemeen info.

            Meteen op 12/12 is geen garantie dat ze klein blijven.
            De beschikbare ruimte wel.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: algemeen info.

              Vergissingetje mijn hoogte is 1M40. Ik zou een hps gebruiken van 150W. EN vier plantjes maa ik ben nu aan het kijken voor een tentje. Ik ben een beetje bang dat dien kastje in het brand schiet.

              ---------- Post added at 14:05 ---------- Previous post was at 14:03 ----------

              Hoe groot zouden de plantjes worden als ik ze 3 weken laat groeien en daarna 9 weken laat bloeien? Ik weet dat dit afhangt van het percentage (indica/sativa) maar in het algemeen?Ze gaan toch niet groter dnn 1 meter worden?

              ---------- Post added at 14:08 ---------- Previous post was at 14:05 ----------

              Mijn plantjes zijn Black Jacks gekruisd met volgens mij (autoflower diesel ryder ) die diesel ryders waren al een kruising met kweetni exact wat. Zullen mijn plantjes autoflowers zijn of niet?

              ---------- Post added at 14:09 ---------- Previous post was at 14:08 ----------

              Dit zal ik sowiso eens doen!!!

              Comment

              Bezig...
              X