Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bijna klaar maar opeens zaad in mn toppen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bijna klaar maar opeens zaad in mn toppen

Korting op 420shop
    Hoi daar.

Ik had wat feminised zaden gekocht. En kreeg daar 3 prima vrouwtjes van.
    Nu zijn ze eigenlijk op een week na wel klaar en had ik me al verheugd op roken. Zie ik opeens zaadjes in de toppen.
    Dit dacht ik een week geleden al te zien groeien maar dacht, dat kan gewoon niet. Nu heb ik 1 buideltje open gemaakt en er zat echt een zaadje in.
    Het zijn er niet echt heel veel maar toch.. Hoe kan dit nou? Alle drie hebben er last van. Terwijl ze alle drie ook dikke toppen hebben.
    Kan iemand mij vertellen waarom ze opeens toch zaadjes zijn gaan maken?
    Kan het zijn dat planten van de stress hermafrodiet worden?
    Kan dit de volgende kweek beinvloeden en hoe kan ik dit tegengaan??

Ik heb met deze planten ook voor het eerst last van bladluis. Nog nooit eerder gehad...
    Kan iemand ook misschien vertellen hoe ik daar voor de volgende kweek vanaf kom? Is er spul om je hele ruimte mee onder te spuiten zodat alles dood zekers te weten dood is?

Dank!!!

Re: Bijna klaar maar opeens zaad in mn toppen

Heb je pixies?

Comment

nee ff niet. zal morgen fotos maken. kzag aan de onderkant vd toppen dus opeens zaadzakjes verschynen. dacht nog zal wel ok zijn. nu zijn de zaadjes ook klaar. en heb ik dus toppen mt zaden

Comment

scheelt weer kopen voor de volgende keer ... fijn toch ?
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ah joh, een paar zaadjes... Je wiet wordt iets minder potent, dus je rookt er gewoon wat meer van.

Toen ik 30 jaar geleden begon met blowen bestond wiet altijd voor de helft uit takken en zaden. Als je te stoned was om het schoon te maken rookte je het gewoon met zaden en al.

Comment

Nee voor mij is het ook geen probleem

Ik heb ze net nog eens even grondig bekeken en het zijn maar een paar toppen die dit zijn gaan doen. Gek genoeg maar 1 plant het meest. en de andere 2 valt het helemaal wel mee.
            Ik heb geprobeerd wat fotoos te maken, maar ja.. fotos onder hps is altijd lastig.
            Hier een paar
            de hoofdtop vd beste plant is trouwens dikkkkkkk

Alleen nu nog de top-tip om de volgende keer lekker zonder zaad en luis te kweken!!!
            Attached Files
            Last edited by ceBep; 17 December 2011, 10:03. Reden: reden bekend bij poster

Comment

Ik kan me vergissen... maar ik zou gokken dat er in 1 plant een mannelijk bloemetje heeft gezeten dat zijn omgeving heeft bestoven.

Wiet verkopen doen we niet op dit forum. Wij roken alles zelf op; sommige van ons 30 gram per dag. Vertel ons dus maar dat je het braaf gaat oproken; wat je werkelijk doet is jouw zaak. Ik lees in andere topics dat mensen coffeeshop-wiet kopen die vol zaad zit, en dat ze daar niet eens mee teruggaan. Dus als er niet al te veel zaad in je toppen zit... Dan rook je het nog steeds zelf op.

Comment

Neeee!! Ik had het ook stom neergezet.. Ik begrijp het. Het zelf lekker oproken is ook juist helemaal de bedoeling. Hoe het er ook af komt. Een goede vriend die altijd met me meerookt was alleen lyrisch over de vorige wiet en wilde zijn in een opwelling gekochte ledlamp met me voor wat wiet ruilen. Om de een of andere reden groeit hij namelijk zelf alleen maar bagger.. Ik gok het op te weinig geduld en interesse Dat is het verhaal. Nog steeds niet nodig om over te hebben natuurlijk! Klaar daarmee!
                Het zal ook wel loslopen! Als dit klaar is ga ik alles eens grondig stofzuigen en ontsmetten en dat herhaal ik een paar weekjes en dan zal het wel goed komen met de luizen en wat er nog aan mannetjes lucht rondhangt. En die paar zaden rook ik wel omheen. Als je toch genoeg hebt kiep je gewoon die top eraf en verder roken!!

Comment

Mooi dat het slechts om een misverstandje ging, succes verder met roken

Comment

ik kom elke keer weer in de verleiding bij het zien van dit topic om heel erg flauwe opmerkingen te gaan maken...
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

@Moreweed: Het kruisen van mensen met wiet levert ethische bezwaren die het project onrendabel maken. Jammer, anders zouden we een hybride kunnen kweken die van nature dag en nacht stoned is en kan leven op zonne-energie - en die je als normaal mens kan slachten en oproken als je niks anders te roken hebt.

Da's toch de ideale vrouw: Die je na de sex in een vloeitje kan draaien en oproken...

Comment

Ja, en dan wordt er eentje herma en denken ze opeens allemaal zonder man te kunnen.
                        Lekker dan..
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hahahaa Ja ik had dat ook meteen toen ik het terug las
                          Normaal ben ik ook vaak juist degene die dan inderdaad ook zo'n flauwe maar erg vermakelijke opmerking maakt!

Comment

complimenten aan iedereen dat we niet afgezonken zijn naar dat niveau, maar wel de lol ervan hebben gehad. En Blani : ik dacht dat ik een zieke geest had.... maar nu voel ik me helemaal niet meer remy whoehahahaha

Comment

Da's toch de ideale vrouw: Die je na de sex in een vloeitje kan draaien en oproken...
                              loool die wil ik ook wel een keer in me nest ^^
                              sigpic

Comment

Bezig...
                              X