Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik wil beginnen met kweken, graag hulp.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik wil beginnen met kweken, graag hulp.

Korting op 420shop
    Ik wil beginnen met kweken en heb dit nog nooit gedaan.
    Ik heb een ruimte beschikbaar en dat is een badkamer van ongeveer 3 bij 2 en ik wil hier met ongeveer 2 lampen in gaan kweken.
    Heeft iemand tips ideeen hoe ik dit het beste kan gaan doen en met welke plantjes ik moet gaan werken?

Alvast bedankt.

Re: Ik wil beginnen met kweken, graag hulp.

de ruimte heb je, nu nog alle benodigde info vergaren. Weet wel een goede site met en goede zoek functie geloof dat het www.jointjedraaien.nl was..

welkom en succes.

Comment

je moet nu gaan kijken,met hoeveel lampen je wil gaan draaien.de 600 watt hps is tot nu toe het beste deze lamp beschijnt 120 cm bij 1 meter.zelf zou ik gaan voor 2 lampen van 600 watt en 18 potten van 15 liter,met lightmix erin,en dan een bio voedings lijn gebruiken van bio bizz of b.a.c. of canna.dan heb je geen ph of ec meters nodig.dan heb je minimaal 800 cub afzuiging nodig.ik zou gaan voor een softbox van 1000 cub,en een 1000 cub filter.de afzuiger moet je zo aansluiten,dat ie de warme gefilterde lucht naar buiten toe blaast.dit kan heel mooi op het ontluchtings kanaal van je badkamer.een badkamer is ideaal om in te kweken,dus succes ermee.

Comment

inderdaad, scheelt ook serieus douchen...
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

als je aan stekken kunt komen,dan zou ik gaan voor ppplant is haast niet kapot te krijgen,en geeft mits een beetje voor gegroeid een goede oogst,bubbels is ook zo,n plant.maar die moet je wel iets langer laten groeien.en natuurlijk nlx.

Comment

en uitkijken met lampen verhangen > voor je het weet kan je ze drie keer rond de filter draperen

DE reden waarom PP trouwens erg populair is (geweest) is niet zozeer z'n geweldige bloei-eigenschappen (waar nauwelijks over te klagen valt, eerlijk is eerlijk), maar eerder omdat het zo'n stevige groeier kan zijn en erg stekvriendelijk is > kwekers kweken natuurlijk vooral datgene wat aan stekken beschikbaar is
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ja en onder de !* kilo word niet geaccepteerd

BUKAKKE
              Last edited by Urban; 19 December 2011, 00:22. Reden: ik was bukakke vergeten te vermelden

Comment

lol@alien
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Neem 2x 1000 watt of 3x 600 watt. Maak de ruimte iets kleiner, zodat je overal bij kunt komen en je voedingsvat kwijt kunt. Daarnaast is het handig als je het oude doucheputje vrij kunt houden en gebruik kunt maken van de wateraansluiting.

Comment

Ik zou zeggen: Bouw een kast (of koop een tentje) en begin met 1 lamp, van 400 of 600 watt. Leer eerst kweken voordat je grof gaat investeren.

Comment

Zit met een kweektent 100x100x180(1x400watt)..ivm geluid temperatuur licht en vooral geur..ga ook ik toch voor de kweekkast gaan.
                      Ben bezig aan een ontwerp (lijkt op een kleerkast met deuren) waarbij de toegangs deuren als een zo goed mogelijk geursas kan dienen..hopen we
                      Suc6 toegewenst

Comment

Bezig...
                      X