Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietplantje zonder al die spullen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wietplantje zonder al die spullen

Borklots heeft een punt, als je kweekt vind ik altijd dat je het goed moet doen of gewoon niet. En dan met name rondom veiligheid en ontdekkingsgevaar, op die punten bezuinigen kan je heel wat meer kosten dan een huilbui over de opbrengst.

dat wil niet zeggen dat het niet lowbudget kan, daar niet van. Genoeg info in de microsectie inderdaad voor compact kweken met leuke opbrengst.

BTW : ben je meerderjarig ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Allereerst , ja ik ben meerderjarig in de vorm van 18+ . Ik ben pas 20.

Daarom dat ik hier kom om deze vragen te stellen. Iedereen om mij heen die verteld het heel makkelijk , maar in werkelijkheid gaat er wel wat vooraf.
      En ik denk dat ik in het verkeerde forum deel gepost heb aangezien ik voor 1 wietplantje wil gaan. Het is allemaal voor eigen gebruik. Nee ik vergis me niet in het werk wat erin gaat zitten , daar bewust ben ik me wel van. Het word mijn kindje.

Oke , ik heb een beetje opgezocht over zo'n tent daar ben je plusminus 300 euro voor kwijt kant en klaar.
      Daar komt inderdaad nog allerlei rand dingen bij met uiteraard het wietplantje en pot zelf.

Ik ben op dit gebied dus echt helemaal nieuw. Vandaar de simpele vragen.
      Nu kan ik mij de vraag stellen of ik binnen wil kweken of buiten. Buiten lijkt voordeel te hebben , dan ben je minder kwijt. Aangezien ik maar een student ben kan ik het moeilijk uitgeven daaraan. Maar je zit dan met ongedierte. Ik woon weliswaar in een flat , maar die is maar 3 hoog.

Maar als we het dan over buiten hebben, gaat die plant niet op ten duur stinken in de zin van overlast voor andere mensen veroorzaken?

Comment

ik mag kweken.maar dan maar een plantje,bla bla blaword gewoon weer een spaar lamp kweekgewoon kut

Comment

Daarom had ik dus beter in micro kweken kennen wezen. ahah

Comment

juist zo van;ik mag kweken van me moeder,maar dan met 50 watt max

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ja4p View Post
              Allereerst , ja ik ben meerderjarig in de vorm van 18+ . Ik ben pas 20.
              Daarom dat ik hier kom om deze vragen te stellen. Iedereen om mij heen die verteld het heel makkelijk , maar in werkelijkheid gaat er wel wat vooraf.
              Okidoki, ik dacht vragen kan geen kwaad

Hardstikke goed juist dat je jezelf informeert, en er zo achter komt dat 'n beetje kweken wel wat voetjes -oke wortels- in de aarde/mapito/cocos/steenwol/lucht heeft. Maar denk er ook weer niet TE moeilijk over > de kweekverslagen en handigheidjes die allerlei lui hier gepost hebben kunnen je het leven makkelijk en goedkoop maken, terwijl je toch wat moois kan laten bloeien.

Buitenplanten gaan wel wat ruiken ja, dat hoort bij wiet. Een optie zou Guerilla kunnen zijn > plantjes(!) slim neerzetten op met zorg gekozen openbare plekken, in de hoop dat niemand ze tegen gaat komen voor ze rijp zijn. Dat is een cijferspel > meerdere goedgekozen guerillaspots vergroten de kans dat je aan het eind van de rit ergens kan oogsten. En zo kom je nog eens in de natuur
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Die 50 watt is dan voor een gloeilamp, toch? Dan valt moeders best aan te praten dat een 200W LED lamp zuiniger is dan een 50 watt gloeilamp. Ze zal ook wel begrijpen dat wiet een sociale plant is die alleen groeit in groepen van 4 of meer.
                Kijk, dan kun je gaan kweken.

Comment

En 4 of 5 planten is evenveel werk als 1, behalve bij het knippen en oproken dan. Vooral dat laatste telt sterk mee. Een HPS van 150 of 250 watt kom je al een eind mee.

Comment

en voor je het weet kan je de helft van je oogst afgeven omdat mams dat gebruikt voor de cakejes bij haar theekransje (dat heb ik lang geleden ondervonden... opvallend hoeveel overeenkomsten de maffia heeft met ouders als je nog thuis woont... en nu heb ik minstens 'n kilo boter op m'n hoofd want bij de opvoeding van mijn dochtertje tap ik ook dagelijks uit het vaatje "list&bedrog"

Comment

Oke gaan we hem nu allemaal weer af lopen zeiken of gewoon antwoord geven op zijn vragen?
                      Of hij 18+ is of niet dat beslis Jd wel en er wonen hier wel meer kwekers onder moeders vleugels is het niet.

Als je 1 plant wil kweken hoeft dat echt niet zoveel geld te kosten alleen je oogst zal ook niet heel groot zijn.
                      Binnen planten hebben goede lampen nodig maar het kan ook met spaar lampen
                      Je kan zelfs van een pc monitor een kastje maken en en van een pc fan een zuigertje of blowertje maken voor goede lucht in je kastje
                      Je kan ook nog paar maandjes wachten en dan een autoflower buiten zetten die is in 8 A 10 weken klaar en kan je roken.
                      P.s we zijn allemaal begonnen met weinig kosten en vaak met maar 1 plantje

Groetjes Bella
                      God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                        Oke gaan we hem nu allemaal weer af lopen zeiken of gewoon antwoord geven op zijn vragen?
                        Of hij 18+ is of niet dat beslis Jd wel en er wonen hier wel meer kwekers onder moeders vleugels is het niet.
                        zozo, met het verkeerde been uit bed gestapt ? Waar zie jij een waarde-oordeel staan of dat wel of niet oke is Bel ? En ik vraag wel vaker of iemand meerderjarig is of dat er commerciele inslag is, dit is echter de eerste keer dat jij daar iets over te miepen hebt.

Dus : lees goed wat er echt staat, niemand probeert hier af te zeiken, een beetje dollen doe ik altijd dus nu ook met jou. puh!

Comment

Voelde jij je toevallig aan gesproken More of ben je met verkeerde been uit bed gestapt?
                          En dollen doe ik altijd met jou MORE
                          God was never on your side..

Comment

ik voelde me aangesproken ja Bel, ik vind het de taak van alle regelmatig terugkerende leden om JD te helpen dit forum zo te houden zoals het is opgezet, hij kan niet alles lezen en wij kunnen op een csual manier checken zonder dat dat meteen lijkt op censuur of overmatige controle.

Maar goed, genoeg daarover, we hebben een speciaal topic voor offtopic gesprekjes

Comment

Mams houdt wel van een lekker koekje.^^
                              En bedankt iedereen ik heb genoeg informatie in die vorm dat ik kan na denken wat ik wil.
                              Geurilla kweken laat me voor de meest voordeligste optie. Moet alleen even wat verkennen.

Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden

Comment

heel veel succes van deze lente hopelijk wordt 2012 een beter jaar
                                Guerrilla: 2013
                                Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
                                Neem een kijkje en reageer

Comment

Bezig...
                                X