Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knakken??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Knakken??

Korting op 420shop
    Moggel,

Vraagje?
    Heb 4 x blue mistic staan waarvan 3 geknakt wegens hoogte in begin bloei. Nu eind bloei zien de 3 geknakte er duidelijk witter, groter en rijper uit dan de ongeknakte, ook onder de knak..
    Is dit puur te wijten aan knakken of phenoverschil??
    -
    Foto maken wordt beetje moeilijk omdat ik bijna niet op lokatie kan komen als lamp uit is..

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: Knakken??

supercroping of knakken brengt gewoon meer lichtdruk op je toppen. een ongeknakte top ontvangt enkel bovenaan de maximale lichtdruk alles eronder moet met weiniger doen. Licht neemt kwadratisch aan intensiteit af naarmate de afstand vordert.

Comment

ik zat ook aan knak/buig te denken voor mijn miniwidow... kwestie van de onderste topjes toch ook beetje licht te geven..?
        aan dit voorbeeld te zien is dit mss geen slecht idee?

PS fluiter sorry dak je topic hiervoor misbruik maar sluit volgens mij wel aan...?

Comment

Comment

Aloha, 'k kan't niet bewijzen maar mij lijkt het een stressreactie, 'k heb het wel vaker zien voorkomen bij planten die geknakt waren. Zelfs bij takken die per ongeluk geknakt waren (buitenkweekjes) en beduidend meer opbrachten dan andere. Namaste, DailyLama

Comment

Bezig...
            X