Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schakelklok kapot gegaan in de bloeifase week 7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Schakelklok kapot gegaan in de bloeifase week 7

Korting op 420shop
    Tot mijn verbazing vanochtend zie ik dat er licht brand in mijn hokje. Mijn Schakelklok heeft het begeven en nu hebben de planten waarschijnlijk 22 uur licht gehad. Wat moet ik nu doen? Ik zit al in week 7 en zou nog maar 2 weken door moeten gaan (sommige toppen beginnen al donkere haartjes te krijgen). Ze zullen nu waarscgijnlijk flink in de stress zitten hierdoor. Ook wat kan ik ertegen doen om dit probleem weer te voorkomen?

grtzz biertje

Re: Schakelklok kapot gegaan in de bloeifase week 7

Gewoon 24 uur in het donker houden nu...dan hebben ze de minste last ervan. Dus pas morgen weer licht aanzetten!!!
    En wat kan je doen om dat probleem te verkomen....gewoon een goede tijdschakelaar kopen....dan ben je van dat gelul af

Grtz

Comment

ik zou een goede tijdklok moeten hebben. deze komt immers uit de growshop. maar ik zal ze nu 24 in het donker zetten. en dan morgen weer de gewone tijdsyclus aanhouden? dus van 11:00 tot 23:00 of vanaf het moment dat ik ze in het donker heb gezet? alvast heel erg bedankt voor de info.

grtz biertje

Comment

zover ik de uitleg die ik kreeg snap, zou een relais er voor zorgen dat er geen timers gaan doorbranden, voor verdere uitleg moet je echter niet bij mij zijn, ben volop lerende en alsnog echt schrik van al die electriciteit

Comment

schakelklok met relai kopen is de oplossing

Comment

Meer lichturen tijdens de bloei is niet zoon groot probleem zolang je de nachten maar 12 uur of langer blijven.

Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!

Comment

Yep, gewoon ouwe schema blijven volgen.
              Niet nog extra (stress) rare dingen gaan doen.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

tot 250W is nog net te doen met een tijdschakelaar
                daarboven is een relais aangeraden
                om dat te bouwen kijk hier

Comment

hmzz zo'n relais is is inderdaad een goede oplossing. Alleen ik ben echt a technisch wat betreft elektronica. Ik zal dit dus door iemand moeten laten aansluiten want heb zelf geen idee hoe dit te doen :s
                  Mijn volgende vraag is dan ook. Ik stroom voor de lamp komt vanaf een verdeelstekkerblok. Maakt dat wat uit of moet hij direct vanuit de wandcontact doos komen?

grtz biertje

Comment

Je hoeft niet technisch te zijn. Er zijn goede goedkope schakelkasten in de omloop. Deze vond ik op de link hier beneden.

Prima dingen en voor 57,5 mag je niet klagen. Maximaal 2 x 600W dus knallen maar.

Gr Q

Comment

Laat ik nou net toevallig er 1 gekocht hebben. Ik ben benieuwd. Maar bedankt voor de link. Wie weet dat iemand anders er wat aan heeft. Nog 2 weken wachten en dan zal ik hier wat foto's plaatsen op het forum. Ik ben benieuwd wat de opbrengst is na alle ellende die ik heb gehad. Maar de toppen zien er redelijk goed uit. Maar zonder alle ellende was het een stuk beter geweest.

grtz biertje

Comment

Bezig...
                      X