Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Koolstof filter probleem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Koolstof filter probleem

    Korting op 420shop
    IK heb al een tijdje last van een wietgeur in mijn huis. De ene keer erger als de andere keer. Een vriend van mij heeft precies hetzelfde filter en ook hij heeft dit probleem. Ik heb een 600w lamp hangen in een tentje van 1,20x1,20x2,00 Heeft iemand misschien een goed alternatief filter voor mij. ik wil deze namelijk graag vervangen maar de growshop waar ik mijn spullen vandaan haalde laat ik nu links liggen ivm de verkeerde spullen die ze mij tot op heden hebben geleverd! Dus kom maar op met die suggesties. En het liefst uit eigen ervaring natuurlijk.

    grtzz biertje

    #2
    Re: Koolstof filter probleem

    Hoe lang gebruik je dit filter al ? Is het formaat filter afgestemd op de grootte van je tentje en de hoeveelheid afzuiging die je toepast ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Koolstof filter probleem

      Ik heb van het merk phat en die bevalt mij erg goed. Ik heb 1,5 maal de capaciteit van de ventilator als capciteit van de filter. Dan werkt deze altijd goed.
      Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

      Comment


        #4
        Re: Koolstof filter probleem

        Ja ik heb een geschikte filter voor dit formaat tent. hij zou het zelfs op een 2x2x2 moeten kunnen doen. Maar het vreemde is. de lucht die uitgeblazen word daar ruik ik opzich niet zo heel veel aan en de ruimte zelf waar de tent staat ruik ik ook niets bijzonders. Ik zal een kijken of ik misschien een foto kan maken. Alleen met dat licht van die lamp lukken de foto's niet echt.

        Grtz biertje

        ---------- Post added at 18:56 ---------- Previous post was at 18:52 ----------

        owja en het filter hangt er nu net 2 maanden en zou op zijn minst nog minimaal een half jaar mee moeten gaan.

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Koolstof filter probleem

            500 cub can filter

            Comment


              #7
              xx m3 )
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Koolstof filter probleem

                Nou komt de luchtvochtigheid nooit boven de 50%. En wat nou als de afzuiger te sterk is voor het filter moet ik hem dan zachterzetten? Ik heb alles als 1 geheel gekocht en het lijkt mij dat deze apparatuur op elkaar afgestemd hoort te zijn. Ze verkopen deze setjes wel vaker. Maar goed nu dus opzoek naar een ander filter. Iemand enig idee waar ik een goede kan vinden? En eventueel met een link erbij? Die kan ik dan snel aanschaffen voordat ik me plantjes ga knippen.

                grtzz biertje.

                Comment


                  #9
                  Re: Koolstof filter probleem

                  Het beste blijft natuurlijk dat je naar buiten uitblaast. Dat kan door een oude schoorsteen of een muurdoorvoer.

                  Comment


                    #10
                    Re: Koolstof filter probleem

                    Dat zou ik mat graag willen doen naar buiten blazen. Maar helaas heb ik die optie niet ivm dat ik het op zolder doe. En zo'n pijp naar buiten hangen valt nu eenmaal teveel op. Ook als ik eventueel bezoek zou krijgen die wat van de zolder zou moeten halen, dan zien ze meteen dat er iets niet klopt.

                    grtz biertje

                    Comment


                      #11
                      Re: Koolstof filter probleem

                      Ik ben ook wel benieuwd wel merk filter je hebt. Zelf met prima klima, can en carboriginal gewerkt. Nooit problemen gehad. Al gaat mijn voorkeur naar carboriginal. Klein, ligt en een dik koolstof bed wat niet geperst is.

                      Gr Q

                      Comment


                        #12
                        Re: Koolstof filter probleem

                        Toevallig een wilco filter? die worden door de betere shops niet eens meer verkocht! (erg veel klachten) De best geteste (geen klachten) is dan phresh filter.
                        奥门2024资料1688是一家专业提供奥门2024资料1688免费高清資料的APP,奥门2024资料1688在这里您可以随意选择喜欢的開獎信息資料,奥门2024资料1688欢迎你欢迎您收藏网址不迷路!


                        grH

                        Comment


                          #13
                          Re: Koolstof filter probleem

                          Als je even verteld wat voor afzuiger je precies hebt, dan is het vrij makkelijk om een filter aan te raden.

                          Ik heb bijv. een 1200m3 afzuiger met een CAN 100 (1400m3) van 40 kilo eraan. No problems here
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: Koolstof filter probleem

                            Ik heb de dozen weg gegooid hiervan maa zal eens kijken in de growshop. Daar kunnen ze me vast wel vertellen welk merk het is en wat de capaciteit ervan bedraagt.
                            Jullie zijn me dus nog een antwoord verschuldigt.

                            grtzz biertje

                            Comment

                            Bezig...
                            X