Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

relais voor 250whps?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    relais voor 250whps?

    Korting op 420shop
    Hey allemaal, ik ben van plan om m'n 1e binnenkweekje te doen met een 250w hps lamp.
    Maar nu heb ik de vraag of ik hierbij ook een relais moet aanschaffen i.v.m. de veiligheid? Ik heb tot op heden geen duidelijk antwoord kunnen vinden of de contactpunten van een tijdschakelaar met een 250w hps lamp kunnen doorbranden of niet.

    Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen

    Groetjess,

    Geo

    #2
    Re: relais voor 250whps?

    met chineese zooi kan alleseen omnitrex of een legrand tijdklok kan 250 watt wel hebben.jammer dat ze zo duur zijn in de growshop,bij de groothandel zijn ze nog geen 7 pleuro.geloof het merk grasslin die kan het ook hebben.dus ga voor een duurdere tijdklok.heb er toevallig een paar liggen hierwant ook al koop je een goed merk,zorg dat je backup heb.

    Comment


      #3
      Re: relais voor 250whps?

      Oke, dus dan kom ik uit op zoiets als dit : http://www.growpalace.com/nl/legrand...g-nr-2258.html
      voor 13 piek ongeveer. Of is deze nog te simpel/goedkoop? aangezien ze er ook een boel hebben van 50 euro ongeveer

      Comment


        #4
        Re: relais voor 250whps?

        legrand bij de gamma 3 in 1 doos voor een euro of 30 dacht ik ze te zien liggen ...

        Grtz Hash
        Geniet nooit met mate !

        Comment


          #5
          Re: relais voor 250whps?

          ben niet zo te spreken over die goedkope tijdschakelaars... die tandjes zijn me veel fragiel en blijven snel hangen / kapot

          je moet niet bezuinigen op elektromateriaal !
          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

          Comment


            #6
            Re: relais voor 250whps?

            Die tijdschakelaars van de Gamma zijn echt waardeloos. Die kun je laten vastbranden met een TL-buis.

            Comment


              #7
              Re: relais voor 250whps?

              ja dat is hem,is wel een oude foto,nu hebben ze een ander model.ga je nu met 400 of 600 aan de slag dan moet je wel een schakelkast kopen.maar met die tijdklok moet het lukken.

              Comment


                #8
                Re: relais voor 250whps?

                Pak bij de gamma of zo een goedkope digitale tijdklok (geen ANALOOG) en laat daarmee een relais omspringen van 400volt. Dan zit je goed. zal je nog geen 5 tientjes gaan kosten in totaal.

                Die klokken met tandjes zijn bij mij al eens blijven hangen op het punt dat hij uit moet gaan of aan moet gaan. Die digitale heb ik er tot nu toe nog geen last van gehad. Maarja ik doe het nu ook handmatig want me relais is kapot pffff.


                Hier vindt je een aantal relais die het voor jouw 250w hps wel zullen doen.

                Comment

                Bezig...
                X