Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

batmix plagron 6 weken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    batmix plagron 6 weken?

    Korting op 420shop
    Op de achterkant van het zak staat er dat men gedurende de eerste 6 weken geen extra meststoffen mag toevoegen. Vallen al de produten (enzymen,root en grow)onder de categorie meststoffen?

    MAW ik heb een setje met 5 verschillende producten van plagron en deze batmix dat ook van plagron is moet ik eerst 6 weken wachten vooraleer ik die producten mag gebruiken of niet?

    #2
    Re: batmix plagron 6 weken?

    die root is voor je wortels, wordt vooral gebruik in de eerste weken vd plant (wanneer hij dus nog te klein is om in batmix te staan)
    die grow wacht je idd 6 weken mee (zal dus gelijk bloeivoeding worden) :> hou wel plant id gaten voor tekenen van ondervoeding
    die enzymen wetek ni wa die doen...

    Comment


      #3
      Re: batmix plagron 6 weken?

      Sterker nog....


      De rijkelijk aanwezige Plagron worm- enmest garandeert een hoogstaand biologisch leven en een nog verdere verbetering van de watercapaciteit.
      De belangrijkste voedingsstof die aan de Plagron Bat-mix is toegevoegd is vleermuizenmest (Bat-guano).

      Vleermuizenmest is van nature rijk aan fosfor en kalium, dit garandeert een extreem uitbundige bloei.
      Plagron Bat-mix bevat voldoende voeding om de plant volledig te voorzien in zijn behoeften tijdens de complete cyclus.
      De toevoegen.

      Als je Plagron mag geloven zit er genoeg in voor een complete groei en bloei.
      Zou die flesjes dus nog even dicht laten en heel goed naar de plantjes kijken of ze eventueel wat nodig hebben.
      Wat al die producten doen kun je op de site van Plagron vinden. Bijvoorbeeld: Enzymen.
      Deze staan in de categorie 'toevoegingen' en niet bij de 'meststoffen'.


      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: batmix plagron 6 weken?

        ze ebbe daar nog royalty mix ook... die helpt dan nog mee met opblowen ook?

        Comment


          #5
          Re: batmix plagron 6 weken?

          Als ze ook auto-knip-mix gaan verkopen kom ik uit m'n stoel.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: batmix plagron 6 weken?

            QenQ hoeveel liter moet je hebben

            Comment


              #7
              Re: batmix plagron 6 weken?

              Oorspronkelijk geplaatst door qnq View Post
              als ze ook auto-knip-mix gaan verkopen kom ik uit m'n stoel. :d
              lol...

              Comment

              Bezig...
              X