Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opbrengst

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

opbrengst

Korting op 420shop
    hallo
    ik heb nu voor de eerste keer zelf 5 x pp gezet uit stekjes alles hangt te drogen planten hebben 12 liter potten gehad en 600 watt lamp
    hoeveel gram haal je gemiddeld van 5 pptjes en dan bedoel ik niet maximaal maar gewoon gemiddeld

Re: opbrengst

niet zo te zeggen, enige wat je kunt doen is kweekverslagen opzoeken en kijken of ze de opbrengst erbij hebben gezet. Ik weet niet veel over de pp, maar volgens mij geeft die plant een best hoge opbrengst vergeleken met andere soorten.
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

wachten & dan wegen, anders is het alleen maar wishfull thinking.

Ik zet PP buiten als guerilla en tuinvuller (wat keigoed werkt btw), en scoor dan genoeg om er de hele winter met tenminste 6 blowers van rond te komen. Maar dat vind je vast wat vaag
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

382 gram,maar dat is wel met lightmix,welke aarde had je?

Comment

Mijn eigen eerste oogst, op goedkope potgrond, zonder voeding en met een slechte scrog, leverde een halve gram per watt. Dat zou in jouw geval 300 gram zijn. Met 200 ben je nog steeds best een goeie beginner, met 600 ben je een expert, met meer dan 700 ben je held en moet er een volkslied voor je geschreven worden.

Comment

Een halve gram per Watt voor een beginner moet het streefdoel zijn. Ik haalde 0,6g/W onder een 400watter met 4 powerplants met m'n eerste kweek, kwestie van je een idee te geven.

Comment

Ik blijf je het antwoord schuldig. ik hoop over een weekje of 2 het antwoord te kunnen geven als mijn plantjes gedroogd zijn/worden. Ik heb er alleen 5 staan dus mag hopen dat het wel iets meer zal zijn. Ik hoop dat ik er minimaal 200 graam vanaf haal met een 600 watt lamp. Ik heb wat probleempjes gehad en jij volgens mij niet.

Comment

Alles hangt al te drogen zeg je.
                Plaats eens wat foto's dan is het makkelijker gokken
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

en a ge der ni mee content zijt kunde nog altijd uwen oogst afstaan..

Comment

Bij deze mijn opbrengst. Ik zal uiteindelijk onder de 600watt lamp en 5 plantjes minimaal 475gram over houden.

Succes met je plantjes en laat even weten hoeveel het nu uiteindelijk is geworden.

Grtz biertje

Comment

Zonder verslag/foto's zegt een gewicht me helemaal niets.
                        Soms worden complete takken meegewogen, en sommige mensen roken ook graag de blaadjes.
                        Als je mooie strakke topjes knipt, zonder takken en blaadjes, dan doe je het als beginner erg goed als je 0.5gr/W oogst.
                        Mits je lang genoeg voorgroeit en netjes af bloeit natuurlijk. Twee weken te vroeg oogsten kan je al erg veel grammen schelen.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Gedroogde takken wegen maar heel weinig. Ik heb zelf een tijd in een coffeeshop gewerkt en dat was het eerste wat mij op viel. Natuurlijk als je halve bomen in een zak steekt zal het gewicht wel wat toenemen en al helemaal als de takjes niet helemaal droog zijn. Maar de kleine stukjes die aan het uiteinde van je toppen zit is dat in het geheel te verwaarlozen. En die blaadjes al helemaal. Die krimpen zo veel harder als de toppen zelf.

Grtz biertje

Comment

Met jouw opmerking raak je de juiste snaar biertje. Van nat naar droog verlies je ongeveer 75 % (iets meer wellicht) aan gewicht. Wat je "kwijtraakt" is vocht dat verdampt. Echter, als je door 100 gram "droog" een paar bussen nlg jaagt, dan houd je toch niet meer over dan zo'n 15 ml residu. In de polinator houd je ook niet meer over dan 20 % van je wiet. Hoe het gesteld is met "ice" weet ik niet, omdat ik dat nooit heb geprobeerd. Misschien kan Monty uitkomst bieden.

Comment

Ik kwam een site tegen die serieus onderzoek doet aan opbrengst:

Voor dat onderzoek gebruiken ze geen droge gewichten, omdat de verschillen te groot zijn. Ze hebben een kweker A en B een identieke oogst laten drogen en schoonmaken. Kweker A haalde er 86 gram vanaf; kweker B 259 gram.

Ze hebben dus het hele onderzoek moeten doen met nat gewicht, van de hele planten, ervan uitgaande dat er na drogen zowat 20% van overblijft.

Heel interessant onderzoek overigens. Die hele site is beslist een uurtje van je tijd waard.

Comment

Bezig...
                              X