Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plant wil nie bloeien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    plant wil nie bloeien

    Korting op 420shop
    hallo medegrowerss

    ik heb 10 plantjss staan nu is het volgende ze staan 20dagen in bloei er beginnen mooi topjes aan te komen maar 1 plant nog niet je ziet wel kleine knopjes maar niet zoals de andere dat zijn al mooie topjes weet iemand hoe dit komt alle advies welkom

    mvg cannabia

    #2
    Re: plant wil nie bloeien

    goedenavond,

    het kan zijn dat er genetisch iets mis is met het plantje, (gewoon ziek/zwak dus)
    of is het een plantje dat minder lichtvangst heeft gehad tijdens de groeiperiode?

    het is raadzaam om tijdens de groeiperiode de plantjes waarvan je ziet dat ze achterblijven in het midden neer te zetten zodat die plantjes gelijkmatig meegroeien met de wat sterkere planten.

    hoop dat je er wat aan hebt.

    groetjes

    Comment


      #3
      Re: plant wil nie bloeien

      Hallo yeyoo het is zeker geen plantje dat zwakker was kleine vergissing er zitten 2 laatbloeiers bij kheb dus 8 bloeiers en 2 laatbloeiers maar wat doe je het beste laten staan en zien wat er nog komt of gewoon uithalen als ze echt nie wil bloeien zodat de andere meer plaats ,licht hebben etc heb de vorige keer laten staan maar de wiet was heel wat minder van kwaliteit dan . Mvg

      Comment


        #4
        Re: plant wil nie bloeien

        Het zou kunnen dat je twee verschillende phenotypes te pakken hebt.

        Comment


          #5
          Re: plant wil nie bloeien

          Zou is een foto maken van je planten en hier plaatsen zou namelijk goed kunnen dat 1 van je planten een man is

          gr Bella
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: plant wil nie bloeien



            Als je knopjes hebt, maar geen bloemen, zou het best een man kunnen zijn.
            Pas op dat die niet gaat stuiven, anders zit je wiet zo vol zaad.
            Zou even snel wat foto's plaatsen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: plant wil nie bloeien

              bedan,kt voor jullie reacties aahzo dit had ik nie verwacht dat het mannen konden zijn had nochtans vrouwelijke zaden van barney's farm hier heb ik enkele fotos hopelijk krijg ik vanavond ng reacties dan haal ik ze nog uit er zit 1 foto bij van een goede plant en de andere zijn die niet boeiers mss nie zo duidelijk maar normaal moesten ze al lang topjes gehad en ze willen echt niet bloeien hebben kijk zelf maar op de foto's

              mvg cannabia
              Attached Files
              Last edited by Cannabia; 11 January 2012, 19:55.

              Comment


                #8
                Re: plant wil nie bloeien

                Soms heb 1 plant net wat meer tijd nodig dan de andere ik zou me niet zo druk maken als ik jou was

                Groetjes
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: plant wil nie bloeien

                  Yep, de een duurt soms langer als de ander. Een mannetje zie ik zo niet.
                  Het is wel zaak dat als je lampje uit is, dat het echt helemaal compleet donker is bij de planten.
                  Een streepje licht kan ook al een flinke vertraging veroorzaken.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: plant wil nie bloeien

                    bedankt voor jullie reacties compleet donker is het wel maar is al de 2de keer dat ik dit voorheb heb ze dan laten staan er zijn toppen aangekomen maar van belabberde kwaliteit bijna geen thc
                    dus daarom dacht ik ze mss uit te halen om de wel mooie bloeiers meer ruimte , licht etc te geven, of zou i ze gewoon laten staan

                    iemand ??? alle adviezen zijn welkom

                    mvg cannabia

                    Comment

                    Bezig...
                    X