Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klein Beginnend Kweekje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klein Beginnend Kweekje

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Omdat de coffeeshops laatste tijd zo weinig geven (en ook nog is bewerken!) wil ik zelf gaan beginnen met een plantje. Ik heb al een paar dingen zoals;
    - 2 gefeminiseerde autoflowering Powerskunk zaadjes
    - Biologische bloeivoeding
    - Hoogwaardige biologische stek grond
    - Spongepot stekbakjes

    Maar zolang ik geen kweekkast met lampen enzo heb zal ik toch moeten wachten tot eind mei/september voor het weer. Dus zat ik te denken misschien kan ik klein kweekkastje zelf maken zodat ik toch al kan beginnen.
    Ik zat te denken aan een kastje van binnen met folie beplakken, aan de zijkant 2 TL lichten, en aan de boven zijde een spaarlamp. (Omdat me ma niet opeens hoge stroomkosten wilt hebben!)
    En misschien nog 2 computer ventilatortjes erbij. Zal dit gaan werken of kan ik dan toch beter wachten tot het weer goed weer word en dan voor het raam zetten? En welke afmetingen kan ik het beste pakken voor het kastje? ik denk dat het niet groot hoeft te zijn omdat het ze automatisch in bloei gaan na een paar weken.

    #2
    Re: Klein Beginnend Kweekje

    Per ongeluk dubbel gepost?

    Comment


      #3
      Re: Klein Beginnend Kweekje

      Weet je wat een Pc verbruikt?????? gewoon 400watt erin hangen. Als je meerdere pc's lopen hebt per dag dan zullen die duurder zijn als je 400watt lampje.

      400w = 120cm x 120cm x 200cm Mag ook 100x100x180/200 hoog zijn.

      Comment


        #4
        Re: Klein Beginnend Kweekje

        Kijk gewoon even in het micro-gedeelte van , dan weet je wat je kunt verwachten.
        Als je buiten wat ruimte hebt, zou ik ze lekker bewaren tot april/mei, afhankelijk van het weer.
        Autoflowers leveren buiten vaak veeeeeeeeeeeel meer op dan in een mini-hokje onder minimaal licht.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X