Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan ik in mijn kamer een plant zetten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kan ik in mijn kamer een plant zetten?

Korting op 420shop
    Hallo,
    Ik had de vraag of ik zonder kast of tent, mijn autoflowering powerskunk zaadjes kan laten groeien? Ik wil hem gewoon op een kastje met een lamp erop in mijn kamer zetten dan.
    Die lamp kan ik van een maat overnemen en hij zij dat die perfect is, 400watt was het zij hij. En hij zij de eerste 3dagen 18uur licht, en daarna 12 uur per dag. Gaat het wat worden met mijn plantje als ik het zo doe? Het hoeft niet super te zijn, het is mijn eerste plantje. En als dit niet zou kunnen, word het dan wachten tot eind mei/september op het weer?
    alvast bedankt gr

Re: Kan ik in mijn kamer een plant zetten?

Autoflowerings hebben niet echt lichturen nodig, maar om een 400watt lamp zo in je kamer te hangen zou ik niet doen, is nog al fel licht, dus met 400 watter zou ik het wel in een kast doen of tent.

Grtz!
    16x Amnesia onder 600W
    Mooi in volle bloei!!

Comment

oke dus autoflowerings kunnen gewoon vanaf het begin 18 uur licht per dag krijgen? of maakt het gewoon niks uit hoeveel?
      Maar ik heb niet veel ruimte hier voor een kast of tent, is het mogelijk om hem afgedekt met karton met folie aan de binnenkant in een hoek van mijn kamer te zetten met die 400watt?

Comment

Je kunt best 1 plantje kweken onder 1 spaarlamp, zeker in een kastje met folie. Je zult er alleen niet veel vanaf halen: Reken op een oogst van hooguit 10 gram met een spaarlamp van 23 watt.

Met een 400-watter oogst je meer (duh!) maar dan moet je echt wel een goede afzuiging hebben.

Comment

Oke ik lees net pas dat hoe meer watt je gebruikt hoe meer oogst je hebt. Haha dan lijkt een 400watt me niet handig in mijn kamer nee. Dus ik moet het maar klein houden en gewoon op mijn vensterbank met een spaarlampje erop en verder niks? Of dan toch nog een paar maandjes wachten op de zon.......

Comment

oi barrie
            begin is met dit allemaal door te nemen:
            http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/6612-ABC-FAQ-alle-belangrijke-links-in-een-lijst?

wachten tot april en dan buiten zaaien....

binnen AF's zetten is zonde
            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barriebundy View Post
              Oke ik lees net pas dat hoe meer watt je gebruikt hoe meer oogst je hebt. Haha dan lijkt een 400watt me niet handig in mijn kamer nee. Dus ik moet het maar klein houden en gewoon op mijn vensterbank met een spaarlampje erop en verder niks? Of dan toch nog een paar maandjes wachten op de zon.......

Comment

Bezig...
              X