Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Easy Glider --> Lamp ophangen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Easy Glider --> Lamp ophangen

    Korting op 420shop
    Heren en Dames,

    Kijk, ik moet nogmaals tot de vaststelling komen dat ik qua inzicht in praktisch/technische zaken werkelijk een onnozelaar ben, ik moet het waarschijnlijk hebben van meer mentale power .

    Ik heb zo'n set Easy Gliders (http://www.nlites.co.uk/growgood/easy-glider.htm), en kan for the love of -insert your favourite deity, if any, here - niet begrijpen wat ik daarmee moet aanvangen om mijn lamp op te hangen. Het is me werkelijk een compleet raadsel om dat ding hangende te krijgen. In mijn lampkap zit aan beide zijden een gaatje. Maar hoe, wat, op welke manier... Het is me werkelijk volledig onduidelijk.

    Iemand ervaring daarmee? Foto's eventueel zouden ongelooflijk welkom zijn.

    Waarvoor dank,

    Rbt

    #2
    Re: Easy Glider --> Lamp ophangen

    De bedoeling is dat je die haak aan die ring waar dat anti-slip mechanisme opzit monteert. Je kan aan dat mechanisme draaien zodat je het kabeltje er wat doorheen kan schuiven. Let wel op dat je dat draaimechanisme niet helemaal opendraait want er zitten kleine bolletjes in (die je kabeltje doen afremmen) die er kunnen uitvallen.

    Begin ook eens met dat filmpje te bekijken op de link die je daar post. Dan zal je wel snel snappen hoe het werkt

    Edit: onderaan staat ook heel duidelijk wat je met beide uiteinden moet aanvangen dus dat moet je wel lukken. Waar is het precies dat je het noorden kwijt bent?

    Greetzzz
    Last edited by Jona; 12 January 2012, 01:08.

    Comment


      #3
      Re: Easy Glider --> Lamp ophangen

      PS die gaatjes in je lampenkap die kun je omhoog buigen. Zo kun je de haak er gewoon doorhalen. wel voorzichtig buigen.
      easyrollersetsystem.jpg

      Comment

      Bezig...
      X