Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek alles op een rijtje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1ste kweek alles op een rijtje

Korting op 420shop
    hallo kwekers ik ga binnen nu en een week alles in huis halen en daar heb ik nog een aantal vragen over, want er zijn zoveel verschillende soorten shizzle.

1. secret jardin 120x120x200 600 lamp complete set.

2. welke schakelklok met schakelkast of niet welke schakelklok kan de complete set aan

3. ik ben van plan te gaan SROGGen met 9 planten in 18 liter potten en ik wilde er een srognet bij gaan kopen die in speciaal gemaakt zijn voor secret jardin goed of niet

4. ik ga kweken met stekken

5. aarde ik wil de beste aarde/grond maar welke is dat ? batmix / plagron light etc.... moet ik bij elke aarde het water afzuren

6. voeding ik wilde een complete kit halen waar alles in zit. waar moet ik aan denken kan ik de voeding voor alle soorten planten gebruiken etc

wat mis ik alemaal voor het perfecte plaatje

Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

Comment

Re: 1ste kweek alles op een rijtje

http://www.degrowshop.eu/a-21043724-...-600w-compleet die word het er zit wel klimaat beheersing bij is dat het zelfde als lucht bevochtiger ?
      Mischien toch met zaadjes beginnen dan ff kijken
      Ec en ph ga ik ook aanschaffen

---------- Post added at 13:52 ---------- Previous post was at 11:53 ----------

Niemand??

Comment

Ik zou beginnen op zaad je krijgt hier veel mooiere en stevigere plantjes van. Stekken (kunnen) al ongedierte bezitten of ziektes. Zaad is wat stabieler dan een stek.
        En die tent is wel goed hoor houdt er wel rekening mee dat de DS uitvoering over minder ventilatie gaten beschikt. De DR heeft meer ventilatie mogelijkheden.

Greatzz

Comment

Oke ik heb besloten met K2 zaden te kweken ik haal er 10
          Heb ik nou speciaal een luchtbevochtiger nodig??
          En kan ik de zaden als ze zijn uitgekomen direct de tent in knallen onder de 600 hps

Comment

Je hebt niet direct een luchtbevochtiger nodig het is wel makkelijk. Anders kun je je potten op een verhoging zetten en water in de lekbak doen. Of met natte doeken aan de gang wil ook nog wel is werken.

Je zaden moeten eerst voorgroeien alvorens ze onder de 600w te zetten de tijd om voor te groeien versschilt per plant en per kweker.
            Ik groei voor in de jardin 90x60x60 met 2x 55watt erin werkt perfect.

Grtzz D-style24
            Last edited by ceBep; 16 January 2012, 20:38. Reden: qoute verwijderd

Comment

kan ook gelijk onder 600 watt,maar de eerste week volstaat tl.

Comment

Bezig...
              X